بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

معرفی یک سایت(معرفی سایت)

اگر وقت ندارید کتاب بخونید ، ولی خیلی دوست دارید بعضی کتابها رو بخونیدمشکلتون  خیلی راحت حل می شه .به سایتی که در ادامه مطلب گفتم برید و کتاب مورد  نظرتونو دانلود کنید 

توی ماشین یا قبل از خواب ، یا هر جای دیگه که شما مناسب میدونیدفایل کتابتون رو اجرا کنید مثل لالائی براتون اجرا میشه چون این کتابها ، صوتی هستش چشماتون دیگه خسته نمیشه واقعا دیگه از این راحت تر فقط خوردن قرص کتاب هست که فعلا اون امکان نداره !

اینم سایتی که گفتم: 
نظرات 1 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:12 http://www.vooroojak.blogsky.com

سلام دوست عزیز چه وبلاگ جالبی داری
به منم سر بزن من همیشه آپم
.
.
.
.
.
شوخی کردم
تو به من سر بزنی با هم دعوامون میشه
خوبی خاله؟
خاله خوبی؟
عنوانت ازسر شب تا حالا عوض شده!
می بینم که درستش کردی!
قالبت خوش رنگه رنگ لباس گوزن نیست اما همین رو کمرنگ کنی میشه گوزن
برم دیگه...
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد