بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عاشق واقعی! (داستان کوتاه)

دختری به کورش کبیر گفت : من عاشق شما هستم . کورش به او گفت : لیاقت تو برادر من است که از من زیبا تر است و پشت سرت ایستاده است . دختر برگشت و کسی‌ را پشت سر خود ندید . کورش به او گفت اگر عاشق بودی ، پشت سرت را نگاه نمی‌‌کردی
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 18:22 http://sedayesokoot.blogsky.com

دخترها همیشه زیاده طلب هستن

گلی چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 14:42 http://www.vooroojak.blogsky.com

یه یه یهی یه
دخترا همیشه زیاده طلب هستن...
حالا نیست که پسرا مثلا خیلی آقا و قانعن
اینجا دختره گشته ببینه کدوم خوشگل تره اونو انتخاب کنه و تمام بعد از این که انتخاب نهایی رو انجام داد دیگه سراغ بقیه نمیره
اما اگر قصه برعکس بود مثلا یه دختری بود و یه پسره این حرف رو میزد و این قصه تکرار میشد پسره عمرا برنمیگشت چون پسرا انقدر شارلاتان و دو رو هستن خوب بلدن فیلم بازی کنن صبر میکرد اول اولیه رو درست حسابی تور کنه بعد بره سراغ دومی..بعد سومی... و الی آخر
حیف که این قصه مربوط به کوروشه و منم خیلی دوستش دارم اگر نه ...
البته پسرا خیلی سطحی نگر و کوته فکر هم هستن چون از داستان به این قشنگی ببین چه برداشتی میکنن...
بچه پررو

خوب اینجا نظردهی آزاده یه آقایی نظر میذاره یه خانومی پاسخ میده

حالا تو برو یه لیوان آب خنک بخور

گلی جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 14:11 http://www.vooroojak.blogsky.com

هی می خوام اینو نگم نمیشه!!!
بابا دموکراسی...
بابا آزادی بیان
خاله...
بگم...
بگم...
بگم کی شیرم کرد!!!
ای بابا...

بلی من گفتم بیاین از حقوق خانما دفاع کنین
همین که ثبت نظر کردم یعنی چی؟؟؟؟؟
یه کوچولو پاسخ کوبنده بود گفتم کلا نظر دهندگان عزیز ناراحت نشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد