بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

همه و هیچ کس (جملات بزرگان)

به همه عشق بورز، به تعداد کمی اعتماد کن، و به هیچکس بدی نکن.  

                                                                                           شکسپیر

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 14:47 http://www.vooroojak.blogsky.com

به همه عشق بورزش رو هستم من به همه ی بچه هام عشق می ورزم
به هیچ کس هم اعتماد ندارم مثلا اونایی که میگن آره ما هم پروژه نمیاریماه بی شعورای خر
به هیچ کس بدی نکن...(نمی خوام دلم می خواد آزار بریزم به شکسپیر هم باید جواب پس بدم...)

آره این یه موردو در جریان هستم یه خاندان بزرگ داری
ای بابا وسط تعطیلات ترمی داغ دلمو تازه نکن
آره دیگه یه مظلومایی مثل منو گیر میاری شکسپیرم اینو نگه که دیگه وضع ما چی میشه
نه اینکه خیلیم گوش میدی نکن

گلی چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 22:09 http://www.vooroojak.blogsky.com

خاله...
مثل این که تعطیلات تاثیرات خودش رو گذاشته ها....
ای بابا تو مظلومی؟ یکی تو مظلومی یکی مظلومی

حالا اونو نمیدونم ولی خودم و رحمتیو مطمئنم
الان دوستام میان میگن تو خواهر نداشته کی خاله شدی
اینم از مزیت ورودی های ماست که همه با هم فامیل شدیم اینقده خوبه آدم مفتی خاله بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد