بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

یادش بخیر! (خاطراتی)

سمندونو یادتونه؟ من که خیلی ازش میترسیدم  

البته کوچیک بودم ولی الان به عنوان خاطره کودکی خیلی  

دوسش دارم دلم میخواد الان فیلمشو ببینم  

  

   

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 14:16 http://sedayesokoot.blogsky.com

اون قسمت که تخم مرغ خام می خورد یادته؟ ایشششششششششش

آره البته کل فیلمو کامل یادم نیست ولی این قسمتشم یادمه

گلی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 19:29 http://www.vooroojak.blogsky.com

من که اصلا یادم نیست!
اما الآنم که عکسش رو میبینم ترسیدم
خوب شد بچه بودم نمی دیدم!!!
این عکسا رو صفحه اول نذار آدم میترسه...ببین من چه عکسای خوشگلی صفحه اول میذارم!

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخی عکسشو نبین بامزه بوده
بله شما که صفحه اول و آخر نداره شامل کل وبلاگت میشه حتی کل کامپیوتر و موبایل و.......

گلی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 12:42 http://www.vooroojak.blogsky.com

آره واقعا...
من بچه بودم جولز و جولی رو دوست داشتم با اون پسره که با غازا مسافرت میکرد با بستنیا و سنجد و وروجک و اوستا نجار و سیندرلا و سفید برفی
اما کارتونی که ۱۰۰ بار پخش شد عین صدبارش رو دیدم اگه گفتی چی بودحدسش زیاد سخت نیست واسه همین باید شخصیت مورد علاقه م تو اون کارتون رو هم بگیراهنمایی: یه کارتون به جز پلنگ صورتی
ای کیو سان و نشان مخصوص حاکم بزرگ و تام و جری و بیگ بیگ رو هم دوست داشتم
کلا کارتون زیاد میدیدم اما این زشته رو یادم نیست
احتمالا چون زشت بوده من نگاه نمی کردم
آخه تو بیشتر کارتونایی که من می دیدم حتما یه شخصیت خوشگل وجود داشت
بعدشم مگه بده آدم به زیبایی کامپیوتر و گوشی و وبلاگش اهمیت بده

آخی منم اون پسره که غاز داشت (با این حافظمون اسمشم یادم نیست
بستنیا و وروووجک رو دوست داشتم ولی اینارو بزرگتر بودیما (حدودای آخر دبستان راهنمایی نمیدونم)
تو بستنیا اینقده اون جوجه تیغی ریزرو دوست داشتم با زیزیگولو اون کوچیکترین سایزش با اون اتاقش اخیییییییییییییی
بله دیگه شما کلا منحرفین به قیافه دیگران خیلی توجه میکنین صورت زیبای... ای جان
نه دیگه منم ازت تعریف کردم

خان گور خانم دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 13:50 http://khangor1.blogsky.com

من ازش می ترسیدم!
نمی دونم کارگردان این برنامه چرا فکر میکرد یه همچین چهره ایی میتونه واسه بچه ها جذاب باشه؟؟؟ فک کن! جمعه ها صبح هم پخش میشد! با اون صداش
شخصیت فقط زیزیگولو آسی پاسی دراکوتا تا به تاااااااااااا!

دیگه من تا این حد یادم نیست
ولی فکر کنم فیلمش بامزه بوده ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد