بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سالها یا تکرار سال! (جملات بزرگان)

تعداد کمی از آدم ها نود سال زندگی میکنن  

بیشتر آدم ها یک سال را نود بار تکرار می کنند!

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 12:20 http://solongwar.persianblog.ir

ایشالا در مورد شما 90 سال زندگی مثل 120 سال زندگی متنوع و گوناگون باشه
خوب گفتم؟

ایشالا با شما مرسی خانم
شما همیشه خوب میگی

گلی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 13:01 http://www.vooroojak.blogsky.com

اوووووووووووه نود سال
چه کاریه آدم نود سال زندگی کنه در حالی میشه تو یه سال حدود ۵۰ بار ۹۰ دید یه ۴۰ باری هم تکرار قسمت های جالبش رو
شوخی کردم خوب حالا چرا میگی اه حالم بد شد از بس این همه چیز رو به اون ربط داد(اگه بگیااا دیگه خاله م نیستی!!)
اما در کل من نه حال دارم نود سال زندگی کنم نه حوصله دارم یه سال رو ۹۰ بار تکرار کنم
فقط نتایج هر ترم رو دارم ترم بعد هم تکرار میکنم

آره دقیقا من همون دومیم متاسفانه
نه تنها ترم بعد بلکه ترم های بعد و بعدتر و....
اینم شد زندگی
ای جان میبینم که ترم بعد داره شروع میشه و همه با اشتیاق می خوایم بریم دانشگاه ای جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد