بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

تجربیات اتوبوس! (خاطراتی)

از اونجایی که من برای اینکه به دانشگاه برسم فقط فقطسه تا  

بی آر تی سوار میشم یه سری تجربیات دارم که میخوام در اختیارتون بذارم. . .

۱-خوب وقتی میبینید تو اتوبوس وایسادید و جز یه میله که اونم یکی بهش تکیه داده جای گرفتن دیگه ای ندارید میتونید برای گرفتن میله خدارو به خاطر این شکلی آفریدن انسان شکر کنید. 

چه شکلی؟ گودی کمر و پشت گردن اون شخص که تکیه داده محل مناسبی برای گرفتن میلست البته اگه یکی با تجربه تر از خودتون قبلا اونجارو تسخیر نکرده باشه در اینصورت یا باید با نوک انگشتاتون میلرو بگیرید یا کامل بگیرید ولی وزن اون شخص دستتونو له کنه یا هیچ کجارو نگیرید و جیغ و داد دیگرانو به جون بخرید. 

۲-اگه دم در وایسادید و پشتتون به دره و یهو میبینید یکی داره محکم هلتون میده قبل از اینکه داد بزنید و یقشو بگیرید برگردید چون به احتمال زیاد دره! 

۳-برای پیاده شدنم که حداقل از یه ایستگاه قبل اقدام کنید وگرنه خدا به دادتون برسه چون یا راننده میذارتون لای در یادر بهترین حالت  مردم بهتون راه نمیدن و جا میمونید که در اینصورت ایستگاه بعد باید برگردید   هه هه هه                                                                                             گاهی اوقات اونقدر شلوغه که برای گیرآوردن جای نوک پنجه باید خدارو شکر کنید. 

 به طوری جا کمه که افراد مسن به هم تعارف میزنن که کدومشون بشینن! 

با این وجود خدارو چه دیدید شاید منم یه روز راننده بی آر تی شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 20:56

۲-اگه دم در وایسادید و پشتتون به دره و یهو میبینید یکی داره محکم هلتون میده قبل از اینکه داد بزنید و یقشو بگیرید برگردید چون به احتمال زیاد دره!


باحال بود

آخه واسه خودم اتفاق افتاده گفتم دیگه بقیه ضایع نشن
البته همش باحال بودا

هانیه دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 22:11 http://solongwar.persianblog.ir

هم من هانی جونم هم هانیه؟
حیف من نیست که با هانیه یکی باشم
فدات گلنوش جونم

حالا گفتم همه رو با هم تحویل بگیرم در اصل هیچ کدام
دروغ گفتم همتون عزیز دلید

گلی سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 00:27 http://www.onlypictures.blogsky.com

وای خانوم این خانومه که عکسش تو قالب وبلاگتونه خودتی؟؟؟
آخه خیلی شبیه خودته
میبینم که تجریبیاتت کاملا به روزه...
منم یه تجربه دارم...بگم؟؟!!

اگر دیدین توی اوتوبوس جای سوزن انداختن نیست به طوری که اگر جایی رو هم نگیرین نمیفتین ...پس الکی تقلا نکنید که یه جایی رو بگیرین...بلکه با آرامش گوشی تون رو از کیفتون بیارین بیرون...با آرامش بیشتر هندزفری رو که گره خورده آماده استفاده کنید بعدش یکی از گوشیاش رو خودتون استفاده کنید اون یکیش رو هم بدین به دوستتونو بدون هیچ توجهی به نگاه های چپ چپ به موسیقی دلخواه تون گوش بدین
تجربه ثابت کرده در این حالت مردم فقط تو دلشون بهتون فحش میدن پس نگران برخورد های احتمالی نباشین
توجه:
اگر توی ایستاه اتوبوس منتظرین و دارین از هندزفری به طور مشترک استفاده میکنید و یهو یه اتوبوس شلوغ اومد که شما سوار شدین و دوستتون موفق به سوار شدن نشد...اگر خواستین پیاده شین دقت کنید که پاتون لای در گیر نکنه

نه من خودم خوشگل ترم
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست . . . کی گفته ها اینو کی گفته
اصلا قیافه دختره معلومه؟؟ چه کاریه اینهمه بحث؟؟
تازه از جاتونم تکون نمیخورین به کسی که میخواد پیاده شه تعارف میزنی پیاده شه ولی یه سیم دراز بینتون آویزونه و عملا شخص قادر به پیاده شدن نیست ها ها ها
آره اون قضیه پاهم هی میخواستم بگم نمیدونستم چی جوری دیگه خودت گفتی
عجب خاطرات نابی داریم
تازه دیروزم اون بچه هه انگشت میکرد تو چشمم میگفت نمی ترسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد