بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ای زندگی!

این عکسم که نمونه بارز منه وقتی صبح زود کلاس دارم نمیذارن آدم زندگیشو بکنه! 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 19:31 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

سلام گلنوش جان...تبریک عزیزم بابت وبلاگت...من نمیدونستم...وقتی نظر میدادی به ادرس زیر توجه نمیکردم...
شرمنده زودتر نیومدم...جبران میکنم...
مطالبت همشون عالین...خیلی خوشم اومد...
مرسی از نظرت...
کل خاندانمون افتادن تو کار وبلاگ نویسی ...جمعمون جمعه حسابی...

سلام عزیزم
خواهش دشمنت البته زیاد راجع به خاندان نگین خوانندگان مشکوک شدن
مرسی چشات عالی میبینه
مرسی که اومدی حتما بیا بیا
من خودم شاهدم تو نظرات کوتاهت چه مفاهیم عمیقی نهفتست
میبینی خانوادگی هنرمندیم

گلی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 21:40 http://www.onlypictures.blogsky.com

به میبینم که زن داییم هم اینجاست
اگر کسی تونست نسبت های فامیلی ما رو کشف کنه و بفهمه کی به کیه خودم به شخصه بهش جایزه میده...
.
.
.
.
جایزه ش هم نماد خانوادگی ماست یعنی....
.
.
.
.
دا
ی
جست
یو

البته فکر نکنید از این ساده بد مزه ها هااااا
از اون شکلاتیاش


منم هستم ۲تا دایجستیو خیرشو ببینی
اگه تونستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد