بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

مسیریابی! (خاطراتی)

اگه تونستی حدس بزنی از بین ۷ تا خط بی آر تی من باکدومشون میرم جایزه داری.  

می دونم عکسه ماته خودم تو بی آر تی گرفتم در حرکت بود گفتم طبیعی باشه. 

 البته  ۹۹.۹ درصد حدست درسته چون از ۷تا خط ۴ تاشو که طی کردم ولی الان با 

 سه تاش میرم . ...(خودت ریاضیت ضعیفه

 ولی هرروزش واسم یه عالمه خاطره شده ها...

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohamad چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 20:57 http://Sedayesokoot.blogsky.com

Yani jomle saazit tu halgham :D asket ham load nashod :) yade brt bekheyr, tehran k budam brt azadi tehranpars ziad savar mishodim. Rasti miduni BRT mokhafafe chie? :D

مگه چشه خیلیم خوب نوشتم حالا یه ذره جابجایی فعل و ... که این حرفارو نداره مفهومو برسونه بسه
میدونم معنی اصلیشو میگین یا فرعیش

گلی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 21:41 http://www.onlypictures.blogsky.com

می خوای من حدس بزنم
۱ و ۲و ۳و ۴
میری
۵ و ۶و ۷ بر میگردی

آفرین اگه کفتی می خوام جایزه برات چی بخرم
.
.
.
دایجستیو؟؟؟؟؟؟؟نهههههههههههههه
از اون شیر کاکائوها که باهم تو راه بخوریم سوژه شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد