بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

وایسا دنیا... (جملات بزرگان)

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند ستایش کردم ، گفتند خرافات است 

 عاشق شدم ،  گفتند دروغ است گریستم ، گفتند بهانه است خندیدم ، گفتند 

 دیوانه است دنیا را نگه دارید ،  می خواهم پیاده شوم . 

                                                                       دکتر علی شریعتی
 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 00:43 http://www.onlypictures.blogsky.com

خانوم آژانس که سوار نشدی
می خواستی ایستگاه نگه داشتم پیاده شی حالا صب کن تا ایستگاه بعد
.
.
..
نگران نشو اینا عوارض بی آر تیه


آره خدایی من دیگه شبم خواب بی آر تی میبینم
جات خالی دیروز پرت شدم وسط نمیتونستم خودمو جمع کنم
وایسادیم با یه دختره قاه قاه میخندیم
خانومه هم داشت با راننده دعوا میکرد

هانیه سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 10:54 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

خیلی قشنگ بود...امیدوارم هیچوقت به این نتیجه نرسی که بخوای پیاده شی...دلم میخواد تا ته مسیرو بری...


مرسی عزیزم ایشالا با شما و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد