بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خوشبختی! (جملات بزرگان)

از چارلی چاپلین پرسیدند خوشبختی چیست؟

گفت: فاصله میان بدبختی اول با بدبختی دوم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هانیه شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 21:01 http://solongwar.persianblog.ir

یا بهتر بگیم فاصله بین امتحان ترم قبل با ترم بعد
قشنگ بود نوه گلم باریکلا
روز خودتم مبارک عزیزم

آره اینم از یه دید دیگه واقعاااااااا
باریکلا چارلی چاپلین من که نقل سخن کردم
مرسی خانووووم

ایلیا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 22:50

به نام خدا
سلام

و اگر از من بپرسن بدبختی چیه؟
میگم
فاصله ی بین این خوشبختی تا خوشبختیه دیگه!

وبلاگ خوبی دارین
فقط عکس این خانومرو سانسور کنید
بهترم میشه
موفق باشین

سلام


اینم به عنوان یادداشت بعدی میشه ثبت کرد

مرسی لطف دارین
چشم تو اونم یه تجدید نظر میکنم
البته شمام در این زمینه تبحر خاصی دارینا
میخواین کدو بفرستم سانسور شده تحویل بگیرم
مرسی که سرزدین خوشحال شدم
شمام همینطور

گلی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 00:39 http://www.onlypictures.blogsky.com

یعنی مثلا فاصله ی بین این کلاس تا کلاس بعدی
نه خیرم
استادای ما خیلی هم خوبن
بعله
فقط اون سه شنبه صبحیه اگر نبود دیگه عالی بود
دوتا کلاس سه ساعته
یکی اینجوری یکی اونجوری

سه شنبه هفته پیش که من کلا خواب بودم

ماشالا همه خودشون صاحب سخنن
خوشبختی فاصله بین نمرات یه ترم تا ترم بعدی
۱۰ تا ۱۲ شنبه که بیکاریم
۳ تا ۶ شنبه که برنامه سازی داریم
دوستت هندزفری داره تو راه گوش میدی
یا چتر داره وقتی باروون میاد.....
وای من چقدر خوشبختم خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد