بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

آرزو بر جوانان..(طنز)

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 00:48 http://www.vooroojak.blogsky.com

آخی خوب آرزو دارن دیگه
.
.
.
.
خاله اون روزی بود تو سایت گفتم پستات زیاد شده حال ندارم نظر بدم...خوب....
حس کردم غم تو دلت خونه کردگفتم امشب بیام یه چهل پنجاه تا از این چرنیات بنویسم اینجوریشی...
.
.
.
البته فکر کنم قبلش هم اینجوریبودی خانوم شاد

صبح که اومدم

خیلی خوب بود یه خواهرزاده که بیشتر نداریم
کو کجاست کی چی
ای بابا یه دفعه بگید خوشحال خیالم راحت شه دیگه

مژی جون دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 11:37

سلام تا حالا وبلاگی به این پر باری و با مزگی ندیده بودم خیلی حال کردم

سلام
مرسی لطف داری چشمات باحال میبینه پس بازم بیا اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد