بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بخند (آهنگ)

اینم آهنگ بخند محسن یگانه که تو کنسرت ۲۷ آبان اجرا شده :  

هوس کردم بازم امشب زیر بارون و تو خیابون / به یادت اشک بریزم طبق معمول همیشه

آخه وقتی بارون میاد،رو صورت یه عاشق مثل من /حتی فرق اشک و بارون، دیگه معلوم نمیشه

امشب چشای من ،مثل ابرای بهاره /نخند به حال من ،که حالم گریه داره

چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره؟؟؟ ،آره بخند، بخند، که حالم خنده داره،،آره بخند بخند که حالم خنده داره

این عشق یک طرفه من رو کشونده تو خیابونو نمیخوام توی این خلوت کسی دور و برم باشه

نه پلکام روی هم میرن،،نه دست میکشم از گریه نه میخوام بند بیاد بارون،نه چتری رو تنم باشه

امشب چشای من مثل ابرای بهاره نخند به حال من که حالم گریه داره

چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره آره بخند ،،،، بخند که حالم خنده داره

نه پلکام روی هم میرن،، نه دست میکشم از گریه نه میخوام برف بیاد بارون،، نه چتری رو تنم باشه

امشب چشای من مثل ابرای بهاره نخند به حال من که حالم گریه داره

چرا گریم نمیتونه رو تو تاثیر بزاره؟؟؟؟ آره بخند بخند که حالم خنده داره   

محسن یگانه (آلبوم حباب)

لینک دانلود    

غصه نوشت:هیچکسم نداریم یه کنسرت مارو ببره ...ای زندگی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 00:26 http://www.vooroojak.blogsky.com


نه تو چشای من نگاه میکنی منو اینجوری نگاه میکنی
حالا هی من بیام بگم بوووووووق جون
به علایق من احترام بذار
آهنگ به این قشنگی زیر بارون خونده ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد