بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پاسخ دکتر حسابی! (جملات بزرگان)

 

یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید. من که نمی خواهم موشک هوا کنم . می خواهم در روستایمان معلم شوم . 
دکتر جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هواکنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول ، ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا ، نخواهد موشک هوا کند .
نظرات 1 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 00:24 http://www.vooroojak.blogsky.com

چه قدر قیافه این دانشجوش آشناس
حس میکنم دیدمش...
به نظرت آخر ترم چه جوابی به ما میده
.
.
.
فکر کنم الآن همه خوانندگان وبلاگت که نظرات من رو خوندن فکر میکنن ما از اون دانشجوهاییم که درس نمی خونن
اما لازمه من توضیح بدم ما از اوناییم که خیلی با عشق و علاقه درس میخونن و این حرفا هم فقط واسه تفریحه...

وای یعنی عالی بود
به نظر من یه استاد اینجوریه که به این حالت سوال طرح میکنه و به این حالت پروژه تحویل میگیره و به این حالت صحیح میکنه تازه در بهترین حالت
نه مشخصه ما از اون درس خوناییم نیاز به توضیح نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد