بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سفید و سیاه! (جملات بزرگان)

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، 

 ولی قلبش سیاه میشود. 

                                                            دکتر علی شریعتی

نظرات 5 + ارسال نظر
شوهرجان شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 07:50 http://pws.blogsky.com

جمله پر مغزی بود....
نون اضافه هم دارید؟!


بله دکتره دیگه

گلی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 10:47 http://www.vooroojak.blogsky.com

اگر کلاغی شروع به معاشرت با کبوترها کند چی؟؟؟
ولش کن اصلا فقط عقاب رو عشقه
اونم از نوع جوجه عقاب...
از قرقی هم اصلا خوشم نمیاد
یادش به خیر اون درسه بود که عقابه داشت میمرد کلاغه بهش گفت بیا مثل من زندگی کن تا عمرت طولانی بشه اما عقابه دید گند میزنه به زندگیش ترجیح داد با آبرو بمیره...
اه اصلا این کلاغا کلا خرابنهر کی باهاشون بگرده خراب میشه...حالا باز خوبه عقابا زیاد دوست ندارن با اینا بگردن
.
.
.
.
فکر کنم دکتر به غلط کردن افتاد

نه من به غلط کردن افتادم
حالا خوبه جمله هات مفهومیه اول فکر کردم پرنده شناسیه بعد تفهیم شد خوب جوجه عقاب تو سرما چیکارا میکنه؟؟؟؟
ای بابا

مهسا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 10:43

جوجه ها تو سرما خودشونو باد می کنن نگرانش نباشید بچه های خوبم
من که سر کلاس داشتم می پختم یکی نپرسید جوجه ها تو گرما چیکار می کنن
یکی اینجا نیست که بگه سالمندان سرمایه های ما هستن و باید مراقبشون باشیم اینجا همه به فکر خردسالانن!!!


بلی بلی به نکته ؟آموزنده ای اشاره کردی علوم چندم بود؟
اون سالمندان با ۳۰ کیلو مغز فکر کنن زیر پالتو مانتو بپوشن که گرمشون نشه
تازه هوا خیلیم سرد بود

گلی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 23:57 http://www.vooroojak.blogsky.com

وای خدا این مهسا یعنی عاشقشم
پیشکسوتی خودت رو در زمینه خوشحال بودن ثابت کردی مامانی خوبم
آخی جوجه ی من بلد نبود خودشو باد کنه سرما خوردالبته یه کم سایزش از جوجه بزرگتره!!
.
.
.
.
یه کم حس میکنم مهسا توجیه نبوده جوجه کیه آخه یه کم با محبت صحبت کرده


میبینی کل فامیل گوله نمکن
فقط یه کم از جوجه بزرگتره دیگه؟؟؟
الهی خوب یاد بده به بچه

مهسا سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 11:04

نه خیر می دونم منظورتو ولی خوب اونم بالاخره بچه مونه دیگه باید بهش محبت کنیم که تو دیار قربت-غربت-غربط-قربط اذیت نشه!!!!!
وای من چقد مهربونم

به به مادر مهربانم خوشرو و خوش بیانم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد