بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

واقعیت محض! (نقاشی ها)

 

البته فکر کنم من تو دبستان موندم حالا بعضی مواقعم دبیرستان

نظرات 3 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:01 http://solongwar.persianblog.ir

آرزو به دل موندیم یه بار دانشگاه ما هم مثه بقیه بشه!!!
موافقم دبستان... فوقشم دبیرستان
سلوووووووووووووم نوه خانومی

آره والا
سلااااااااااااااااااااام مامان بزرگ همسنم

گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 00:04 http://www.vooroojak.blogsky.com

ای بابا
دانشگاهمون خیلی هم خوبه
یادم بندازین یه خاطره واسه تون تعریف کنم تا قدر دانشگاهمون رو بدونید...البته نصفش رو واسه گلنوش گفتم نصفش موندنکات آموزنده ش هم تو اون نصفه بود که موند
.
.
.
.
.
اما ما ترکیبی از دبستان و دانشگاهیمردیف اول پره همه هم به درس گوش میدن تازه در مواقعی که استاد شیرین میشه بهش روحیه میدن
ردیف دوم سی کیلو مغز قرار داره که داره میپزه چون صبح صبحونه نخورده بوده واسه همین تو مغزش هیچی نبوده که یادش بمونه با کی کلاس داریم و یقیه ردیف ها هم خالیه
.
.
.

اون نصف اولشم من یادم نیست از اول باید بگی
بهترین توصیف از ردیفای دانشگاه
فقط نمیدونم چرا کلا تو کلاس دو نفر بودن

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 10:47

اگه من اون روز مانتو می پوشیدم که کسی نبود هی بال بال بزنه و به استاد بگه خسته نباشید!!! استادم که خستگی نا پذیر!!!!
پس نتیجه می گیریم اگه اون روز مانتو می پوشیدم تا ۱۳بدر سر کلاس بودیم!!! پس قدر صبحونه نخوردنمو بدونید


تو صبحونه نمی خوری اینی بخوری چی میشی آخههزار ماشالا
آره دیدی یه اسلاید جدید ۶۰ صفحه ای باز کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد