بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خود درگیری

چرا وقتی دعوامون با یکی تمام میشه تازه جواب های خوب به ذهنمون میرسه !
 
نظرات 6 + ارسال نظر
گلی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 23:49 http://www.vooroojak.blogsky.com

به خاطر این که عصبانیت قسمت ابتکار مغز رو از کار میندازه
به خاطر همین همیشه تاکید میکنن خشمتون رو فرو بخورین تا بتونین در کمال آرامش طرفتون رو با خاک کوچه یکی کنید
.
.
.
.
حالا یه سوال مهم تر
چرا وقتی یه آدم بی مزه برای اولین بار چشمه ی نمکش یه قلی (جوشش)میزنه آدم خیلی بد میخنده؟؟

بله بله به نکته خوبی اشاره کردی میگم موقع دعوا با من کمال آرامشو داری
نه والا اون حتی چشمه ی نمکشم قل نزد تصورات خودت بود
واکنشم که بماند

مهسا سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 10:40

کی قل زده؟ من کجا بودم اون موقع؟ چرا خبرم نکردین؟

استاد خوبمون شنبه ها ۳ تا ۶
بچه ها گفتن خسته شدیم گفت شما چقدر زود خسته میشید
بعضیا فکر کردن بامزست شیرین شده قاه قاه خندیدن

گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 11:02 http://www.vooroojak.blogsky.com

خوب حالا
قل نبود نیم قل که بود
تازه واسه اون فوران بود...
مامان بزرگ خوبم تو اون موقع داشتی میپختی حواست به این چیزا نبود


فورانو خوب اومدی

س م ح چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 22:36 http://gitare.blogsky.com

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:04

خب بالاخره همه که مث من شیرین نیستن
(خود تحویل گیری مزمن گرفتماااااااا)
تازه سندم دارم که شیرینم(دقیقه ۴ کلیپ آموزشی معروف) البته ایده ی اصلیش مال نوه ام بود و جا داره از همه ی عزیزانی که تو این کار کمکم کردن تشکر کنم. با تشکر از زهرای خوبم که در اکثر حماسه هام کنارم بود و پا به پام حماسه می آفرید و گلنوش عزیزم که همیشه توی پشت صحنه ی حماسه ها حضور داشت و مادر گلم که همیشه منو تشویق میکرد و سایر بستگان عزیز و به کوری چشم زن داداش که نذاشت آخرین حماسه ی قبل عیدم رو به نمایش بذارم

اصلا کل خانواده به ذوق تو میایم دانشگاه
اصلا تف به این زندگی چرا من پارسال اسم ننوشتم تو این حماسه ها شرکت کنم؟؟؟ ولی جو رو که میبینم کلا یاد تو میفتم
حیف از دیدن جک و حماسه های تو محروم شدم ای بابا
آره اون کلیپه که دیگه باید بذاریمش تو یوتیوب همه استفاده کنن
جو رو که هی میبینم شیرین میشه تو هم که دیدم شیرین میشی
وای با هم چی میشین دیگه اوه دلمو زد شیرینیش

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 19:10

هر وقت شیرینیش دلتو زد به عباس فک کن و کامتو تلخ کن
البته قرار بود تو ترمای زوج بدشو نگیم ولی خب الان تو تعطیلاتیم


من در جریان این قرار نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد