بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

احوال پرسی! (نقاشی ها)

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 20:10 http://www.vooroojak.blogsky.com


دیدی خاله...
دیدی...
نه دیدی...
هی به من میگی تو (یعنی من) چرا به من(یعنی تو ) که مرسی اینجوری میشی؟؟؟
خوب این نشان از صمیمیت زیاده که شور همه چی رو در میاره دیگه
آخی حالا غصه نخور اگر نه دیگه خاله م نیستی
خوبه خاله م نباشی اما اذیتت نکنم
اصلا دلت میاد من اذیتت نکنم
خوبه من عقده ای شم


حالا یه نصف خاله داری باید اذیتش کنی
بیا یه پست میذاری بجه سوء استفاده میکنه دیگه
نه ولی نیستی اصلا احساس کمبود اذیت میکنم
دور از جون الهی طاها داره به دنیا میاد به به

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:38

منم فقط به خاطر صمیمیت زیاد اذیت میکنم و دفتراتونو خط خطی میکنم!!!! من که مشکل روانی ندارم که بی دلیل اذیت کنم که!!!
راستی گلنوش قرار بود از چیزای قشنگی که تو دفترت نوشتم عکس بگیری بذاری تو وبلاگت. پس چی شد؟ نمیخوایی بقیه بفهمن چه دوست خوب و صمیمی داری؟!!!!!


آره دو سه تا هست همه رو می خوام با هم بگیرم بذارم
میذارم حتما
صمیمیت زیادم خوب نیستا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد