بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

چندبار! (متفرقه)

کسی چه میداند…
من…
امروز…
چندبار فرو ریختم…
چندبار دلتنگ شدم…
از دیدن کسی که…
فقط پیراهنش شبیه تو بود 

نظرات 6 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 20:19 http://www.onlypictures.blogsky.com


نگم دیگه...
.
.
.
.
آخی الهی...
شانس نداریم که...
یکی هم دور و برمون نیست اقلا یه پیرهن خوشگل بپوشه حالا قیافه بخوره تو سرش
یه بارم جو یه بلوز پوشیده بود که من مشابهش رو تن یکی دیکه دیده بود از اول تا آخر کلاس من اینجوری بودمنزدیک تر که میومد اینجوری میشدم
.
.
.
می بینی اگه یه جوشانس داشتم اقلا به جای جو٬ جک اونو می پوشیداونم خیلی ضایعه
.
.
.
هم که لباس بیشتر ندارهقیافه هم نداره من تو نخ موهاشم چی کار میکنه همه شون عمودی وایمیسته؟؟!!
.
.
.
خوب دیگه خاله خوشحال شدی؟؟؟
من برم


آخی به جو توهین نکن فردا باش کلاس دارم به مدا میگما
جکو که قسمت نبوده من ببینم حالا تا بعد ببینم چی میشه
وای آره این جزو یکی از درگیری های منه که چرا موهاش اینجوریه یعنی نیم ساعته من دارم میخندم
ولی خیلی نامردی الان هردفعه باش کلاس داشته باشیم یاد حرف تو میفتم مثل اونروز خنده تو میخندم

خیلی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 00:09

جو کی بید جکو کی بید پست خصوصی بید


نه بابا ما کل موضوعات خصوصیمون آخرش دیگه ختم میشه به استادا
جو استادمونه واسش اسم مستعار گذاشتیم
الان نظر نامحسوس بود یا اسم یادتون رفت؟؟؟؟

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:32

بازم چشم منو دور دیدی عزیزم؟
حیف من که هی پدرهای متنوع و خوش اخلاق میارم براتون
مثلا اون ع.ح خوشگله؟؟؟؟؟؟؟


خوش اخلاقو خوب اومدی
خوب ع.ح تو حوزه کاری من نیست به خواهرزادم مربوط میشه
خوبه بابا چشه هی به بچه گیر میدی دوست م.ر با هم صمیمین پس خیلیم خوبه

گلی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 13:21 http://www.onlypictures.blogsky.com

پـ نـ پـ اون جو خوبه
خوشگله
هانیه بیچاره هنوز تو شوکه از اون همه خوشگلی
(بقیه شونو به خاطر محدودیت زمانی فعلا نمیگم)
.
.
.
خوبی خاله؟؟


تو مگه کلاس نداشتی امروز رو ۲۰ تا نظرت حساب نمیکردم
ای بابا ...
خوبی منم خوبم

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 19:18

شما دو تا با هم تبانی کردین قبول نیست


کی ما کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 23:05

نه عمدی بود زیاد غریبه نیستم ببخشید بی دعوت اومدم سرک کشیدم دیگه اسمم ننوشتم.
وبلاگتون جالبه موفق باشید

سلام
خواهش میکنم خوشحالم وبلاگمو میخونید
لطف دارید شما هم همین طور
زیاد غریبه نیستید؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!
معرفی کنید خوشحال میشما
به هر حال همین که مخاطبید خوبه
زیاد به نظرات دقت نکنید اینجوری میشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد