بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

لبخند دردناک (متفرقه)

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:23 http://solongwar.persianblog.ir

منم نوه گلم
ولی امید به بعضی چیزهاست که همین لبخندارو رو لبامون نگه میداره


حالا فعلا دخترت اومده هی نظرای خنده دار میذاره نمیدونی....
ایشالا هیچکس لبخند واقعی و از ته دل و قشنگ از لبش نره
به هر حال هرکسی تو زندگیش یه دل تنگیایی داره ولی کنارش چیزایی هم هست که آدمو روپا نگه میداره

گلی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 13:47 http://www.vooroojak.blogsky.com

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتفا قِ تـو دردش متفاوت باشد
ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند

من مجبورم در این مرحله دیگه واکنش نشون بدم و به مامانی خوبم هشدار بدم بیا این دخترتو بگیر داره خراب میشه
والا
ما این همه دونفری خاندان رو گسترش دادیم یه بار از این کارا نکردیم...
نمی دونم شعر عاشقونه بذاریم و فانوس هوا کنیمو...از این لوس بازیا...
مامانی فکر کنم با زن خان داییم گشته اینجوری شده...
آخه اون از اولشم از این حرفا میزد

بیا پست طنز میذاریم بهمون میگن سرخوش شاد
پست غمگین میذاریم بهمون میگن عاشق لوووس
ای بابا پست نذاری سنگین تری

مهسا پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 19:41

دیگه کار از کار گذشته زهرا جون
این گلنوشه خراب شده دیگه امیدی بهش نیست
همه اش هم تقصیر اون زن داییه چش سفیدشه که هی خانواده رو اغفال میکنه

ای بابا محاکمه شدم الان؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب مگه چیه حالا شما ثانیه به ثانیه اینجوری میشین کسی چیزی میگه
بیچاره زن دایی خوبم
چه فامیل گسترده ای داریم خودم قاطی کردم

رز پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 11:26 http://acme.blogsky.com

این که می گویی و می خندم این تبسم خنده درد است این عیار مهر کین مرد و نامرد است


ممنون قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد