بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خواب شیرین! (طنز)

تا حالا دقت کردین ﺷﯿﺮﯾﻦﺗﺮﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻥ  
۵ ﺩﻗﯿﻘﻪﯼ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻻﺭﻡ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﻪ !!  
 
نظرات 6 + ارسال نظر

اطلاعات جالب و ارزشمندی بود موفق باشید خوشحال میشم به من سر بزنید.آشنایی با شما باعث افتخار منه .[گل]

سلام
ممنون

گلی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 13:35 http://www.vooroojak.blogsky.com

بله بله مطالبت واقعا اطلاعات جالب و ارزشمندی داره
به خصوص اطلاعات علمی ارائه شده در این پست که خیلی ارزشمنده
نه خاله شیرین ترین جای خواب اونجاییه که بیدار میشی میبینی اس ام اس اومده به دلیل بیماری جو کلاس کنسله
البته بیماری جو ناراحت کننده ست هاااااااااا
اما کنسل شدن کلاس
.
.
.
آخی جوی خوبم...خوب جویم

آخی الهی از دیروز تا حالا چی شده؟؟؟
خوب جوابمو گرفتم که چرا خونه ای
چقدر کلاساتون کنسل میشه!!!!
آخی دلم خنک شد
خیلیم مطالب مفید و قشنگه البته اوووف به نظرات که نمیرسه هرکی بخونه تا یه هفته به فکر فرو میره

سیما پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 18:56

سسسلللام گلنوش جون.
منم اومدم خانومی
خوبی؟
وبلاگ خوبی داری. قول میدم هر روز بیام سر بزنم.
آهنگ وبت هم خیلی خوبه. لذت بردم.
آی گفتی خواب...
تا حالا دقت کردی وقتی میخوای فردا رو خواب نمونی ساعت رو میزی و ساعت سلفن و ... تنظیم میکنی.
اوضاع زمانی وخیم میشه که از ترس خواب موندن اصلا نمیتونی بخوابی....
تجربه دردناک و عذاب آوریه

سلاااااااااااااااااام سیما جون
کار خوبی کردی
مرسی شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون لطف داری خوشحال میشم حتما بیا
مرسی من صدای مازیار فلاحی رو خیلی دوست دارم
دقیقا من مورد دومیم موقعی که صبح زود کلاس دارم ساعتای آخر همش بیدارم کنکور که دیگه کلشو بیدار بودم

مهسا جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 11:24

نظرمنو سانسور کردی؟
فک کردی من از اون خنگام که یادم میره کجا نظر دادم؟
اصلا دیگه نظر نمیدم

نه من همه نظرارو تائید کردم چی بود نظرت؟!!!!!!!!!!

گلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 16:19 http://www.vooroojak.blogsky.com

واقعا که چرا نظرات مامانی منو سانسور میکنی
.
.
.
.
مامانی من ۳۰ کیلو مغز داره این چیزا یادش نمیره
.
.
.
تازه قول داده تا آخر عید بشه ۴۰ کیلو مغز(این به خاطر اینه که همواره ی اون ایکس کیلو بقیه ثابته و تغییر نمیکنه)


من سانسور نکردم باید بگه چی گفته ببینم چی شده کجا رفته دزد زده به وبلاگم ای بابا

مهسا شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:45

خب من الان یادم رفته نظرم چی بود خب
یه چی تو این مایه ها بود که:
من ۵:۱۰ صبح از خواب پا میشم و تا ۷ حاضر میشم که ۸ برسم به کلاس(یعنی ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول میکشه حاضر شم تازه یادمم میره که مانتومو بپوشم)
حالا اگه ۵ دقیقه دیر پا شم حتما شلوارمم یادم میره دیگه!!!!


ولی اون نظرم یه چیز دیگه بود هیچچی اون نمیشه

عزیزمی !!!
من همه رو تائید کردم همچین نظری نداشتم تو راه گیر کرده
از تو بعید نیست
الهی تقصیر من نبووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد