بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خوددرگیری

این سوال مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده:
این عربها "چ" ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن؟
اگه جوابشو میدونی بگو ،از خماری در بیایم !
نظرات 3 + ارسال نظر
گلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 12:06 http://www.vooroojak.blogsky.com

همون طوری که روسا ق ندارن(فکر کنم ندارن) اما اسم بعضیا رو صدا می کنن
.
.
.
اصلا اون عربای کوفتی انقدر جاشون گرمه که سرما نمیخورن خبر مرگشون که بخوان عطسه کنند
مهم اینا که طرفای روسیه چ داشته باشن که انگار دارن
.
.
.
آخیش نظراتم گرم شد


البته ایشالا بعضیا نیاز به این چ نداشته باشن ولی اگه نیازمند شدن زبون خودشون داره دیگه
... وای سوختم از اینهمه گرما

سیما جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 15:33

جواب رو نمیدونم
ولی
بامزه بود


مرسی چشاتون بامزه میبینه

مهسا شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:52

منم با نظر زهرا موافقم. اونجا انقد گرمه که مریض نمیشن
ولی یه هشدار جدی براشون دارم
ما پارسال واسه حج ثبت نام کردیم و اونجوری که حساب کردیم سال ۹۹ باید بریم و مطمئنا تا اون موقع نقاهت من بهبود نیافته و میرم اونجا همشونو مریض میکنم
پس توصیه میکنم تا سال ۹۹ چ رو تمرین کنن


به سلامتی الهی
آره واقعا تو دانشگاه که خاندانمون با هم سرما خوردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد