بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

چی خریدی! (نقاشی ها)

 

  

          << با تشکر فراوان از مهسا جووووووووووووونم > >

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 10:39

وااااااای چقد خوبه یکی بگه با تشکر از مهسای خوبم
قابلتو نداشت عزیزم(تف به blog sky که یه شکلک بوس نداره تف به این کمبود امکانات):*
پست طنز هم که میذاری تهش یه جمله ی اینجوری میذاری(ما همون تیشرتم نمیگیریم)
فک کردی من نمیدونم اینا واسه رد گم کنیه؟

دوست داشتی ؟؟بابا ما کلا مدیون شماییم بالاخره زحمات مادر به این زودیا جبران نمیشه که
دیگه ببخشید چون عکس زیاد فرستادی همه رو نمیتونم بگم چدتا یه بار تشکر میکنم صورتی نوشتم دوست داشته باشی
بد آموزی داره دیگه بوس نذاشتن توش
نه دیگه ما از این تیشرتا نمیگیریم از اون ماشینا که میگیریم-
کنسرت که میبرمون -کلا بیرون که هستیم(برعکس نوشت)
ولی یه کلاسور قرمز مشکی گرفتم اینقده خوگشله مهسا جونم داده
دیگه بیشتر از اینا چی میخوام ها....

گلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 11:58 http://www.vooroojak.blogsky.com

آخی
بمیرم خاله جون
نکنه عقده ای شدی
هاااااااااااااا
حالا اشکال نداره خودم برات یکیشو می خرم
.
.
.
تی شرته رو گفتمااا
الکی ذوق نکنی فکر کنی ماشینه رو میگم
.
.
.
مامان بزرگ خوبم می تونی از این به جای بوس استفاده کنی
بالاخره تلاش خودشو کرده و تا نصف راه رو اومده


با خالت درست صحبت کن
دووووووووووسته داریم!!!!
اصلا خودم واسه خودم تیشرت که سهله ماشین میخرم
البته....
آره پیشنهاد خوبی بود ولی باید بگید کجا از کدوم استفاده میکنید

گلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 12:11 http://www.vooroojak.blogsky.com

نظر گرم و گرما بخش:
.
.
.
خاله من که اصلا پرادو سفید دوست ندارم
حالا باز اگه بی ام و سفید به انضمام راننده ش بود یه چیزی
آخه راننده ی بی ام و سفیده از اوناست که پرادو سفید کادو میده
.
.
.
البته خودش میدونه من مزدا ۳ صورتی دوست دارم
.
.
.
.
آخی عزیزم اصلا شاید خودشم ماشین بعدیشو سفید نخرید آخه نیست اونجاها همه ش برفه ماشینه معلوم نیست
.
.
.

میبینم که هی داره گرمای نظراتت بیشتر میشه ای بابا
اونوقت به من میگه نکنه عقده ای شدی بیا
حالا اینام نشد اون پراید صورتی نزدیک دانشگام هستا تعارف نکنیا
آره بگو آبی بخره بهتره
ولی من ماشین سفید دوست ندارم اصلا دودی اینا بیشتر دوست دارم خاکستری ....

هانیه شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 18:32 http://solongwar.persianblog.ir

با تشکر از دخمل خوبم و دخمل خوب دخمل خوبم بابت این پست خوبشون

و این داستان ادامه دارد!
خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد