بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دل پاک...(متفرقه)

نگاش کنید چقدر بامزه ست  با اون دل پاکش 

 هر دعایی کنه  برآورده میشه 

واسه منم دعا میکنی...  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:24 http://www.vooroojak.blogsky.com

واقعا که خاله ...
یعنی تو این بچه رو نمیشناسیش...
اگر هنوز داداشت نشده باشه نوه ی خواهرته
مامانش قربونش بره

گفتم الانه بگی دیگه خالم نیستی
ای بابا دیگه اینقدر زیادشون نکن از پس تربیتشون بر نمیای
باز شروع کرد
نه مهسا هنوز اقدام نکرده بجنب تا رو هوا نرفته
گذاشتمش واسه مناقصه

گلی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 18:44 http://www.vooroojak.blogsky.com

خاله جان یه چیزی بگم قول میدی قاه قاه گریه نکنی؟؟
این چیزا رو واسه مزایده میذارن
.
.
.
دیگه خاله م نیستی...
دیدم دوست داری این جمله رو گفتم بگم

خوب حالا مزایده مناقصه نمیدونم من کجام چه خبره کی کجا کی
حالا باید همزمان هم به روم میزدی مناقصه رو اشتباه گفتم هم اینکه میگم طرف قاه قاه گریه میکنه
دیدی بچه مردمو بردم زیر سوال
بده مناقصه گذاشتم هر کی کمتر پول بده بچه رو میگیره
آخیش خیالم راحت شد گفتم شاید تو نیستی نظر میذاری

مهسا شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 09:38

اااااااااااااا من مسافرت بودم خب!!! بچه ی خودمه

دیگه دیر اومدی رو هوا زده شد
ولی چون گذاشته بودمش واسه مناقصه میرسه به تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد