بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

امتحان داریم؟!(نقاشی ها)

حرفی نزنم بهتره 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:12 http://www.vooroojak.blogsky.com

آخ ای جان من
عزیز من
یعنی من عاشقشم
نفــــــــــــــــــــــــــــــــــس
نگاه کن قیافه شو
از چشماش صداقت میباره
تقصیر بقیه ست که می خوان حقیقت رو انکار کنن
اما اون تنها کسیه که به حقایق احترم میذاره
خیلی هم خوب و خواستنی و دوست داشتنیه
اصلا الگوی منه در زندگی...
.
.
.
در ضمن خاله خانوم اومدم بهت بگم خراب شدی
تو ترکیب امروز هم نبود

گفتم میخوام یه چیزی بذارم یعنی خودتی همین بود
چه همزاد پنداری هم میکنه
.
.
.
دیگه من همه تلاشمو کردم تو ترکیب تیم باشه
فکر کنم خصوصیتم فصلیه نیمه اول سال خراب میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد