بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عید (خاطراتی)

  سال نو مبارک 

  امیدوارم یه سال پر از موفقیت و سلامت و شادی رو شروع کنید 

  عید بهتون خوش بگذره 

عیدیاتونم گذاشتم تو ادامه مطلب... 

اگه دوست داشتین از سفره هفت سینی که چیدین عکس بگیرین بذارین 

 تو صندوق بعد عید همه رو میذارم اینجا تو وبلاگ 

(توضیح نوشت: اول می خواستم این پستو فردا موقع سال تحویل بذارم 

 بعد دیدم شما  که روز عیدی نمیاید اینجا حالا شاید امشب  اومدین اینترنت

 یه سرم به من زدین ...دیگه زودتر گذاشتمش

 

 

                                  موسیقی لحظه تحویل سال 

 

                                    دانلود آهنگ بوی عیدی

  

 اینم یه دسته گل واسه شما 

 بوش کنید ببینید جه بوی خوبی داره

 

  

 

این تخم مرغام خودم با کلی زحمت رنگ کردم حالشو ببرید 

 

 

عکس تخم مرغ رنگی آماده هم میذارم اگه اینارو دوست نداشتین 

 

 

 

خوب رسیدیم به بخش اصلی عیدیتونم دادم این آقاهه بیاره 

همشو یه جا خرج نکنین  ! 

 

 

 

 دیگه ببخشید محیط مجازیه دیگه !  

حالا فعلا اینا رو از من قبول کنین  

مخاطبان خاصم فکر نکنن حالا تو محیط حقیقی خبریه 

 

خوب دیگه عید بهتون خوش بگذره شاد باشید

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 15:01 http://www.vooroojak.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام
خوبی خاله...
عیدت مبااااااااااااارک



این مثلا روبوسی بود....
خوب خوبی؟؟؟
خاله یه چیز جالب بگم...
با توجه به جمله های زیبای پایانی باید بگم من امروز اومدم اینجا دیشب نیومدم
این نشون میده که چند حالت ممکنه این جا پیش بیاد..
۱. خراب شده بودی الآن دوباره درست شدی...
۲. به ما که میرسی خراب میشی بقیه وقتا درستی...
۳. تلاشی که می کنی از ته دل نیست و از روی ریا و نیرنگه....و در اصل اصلا تلاش نمی کنی
توجه:اگر گزینه ۳ درست باشه دیگه خالم نیستی...

سلام خوبی
عید توام مبارک
باز خوبه اینجا میفهمم داری سه تا بوس میکنی ضایع نمیشم(الان میخوام از این در نقش سوت استفاده کنم)
خوب حالا روبوسی



اتفاقا موقعی که جمله رو مینوشتم داشتم فکر میکردم الان همه همون فردا میان
این تست از اون خراباست که جواب تو گزینه ها نیست
آخ جون بازم خالتم
حالا توام فهمیدی من خاله نمیشم ۵ روز نقش خواهرزاده مارو بازی میکنی هی منو زجر بده
خوبی خوشی سال نو مبارک دیگه چه خبر
آخی برنامه احسان علیخانی رو دیدی
مازیار فلاحی به به -مهدی رحمتی و پسرش ای جان
من دیگه منتظر محسن یگانه بودم نیاوردنش

سیما سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 23:48

سلام گلنوش جان
عیدت مبارک عزیزم
خیلی ممنون بخاطر این همه سوپرایز و هدیه و عیدی و لطف بی مثالت.
ترانه بوی عیدی فرهاد مهرداد رو واقعا دوست دارم و از شنیدنش لذت میبرم.
رو چشمم خانومی. امسال یه سفره هفت سین قرمز چیدم. خوشم اومد. کاملا متفاوت از سالهای پیش. در نزدیکترین فرصت یه عکس ازش میگیرم. فقط چطوری براتون بفرستم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
رز صورتی خیلی دوست دارم مرسی از حسن سلیقت
تخم مرغ رنگیهاتم خیلی بامزه شده. ایده جالبی بود.
وووووووووووو ََََََاااااااااااا عیدی........
از قدیم گفتن دوست مرا یاد کند یک هل پوچ.
مرسی

سلاااااام سیماخانوم
سال نو شمام مبارک
خواهش میکنم ببخشید دیگه ناقابل بود
منم ترانه بوی عیدی رو خیلی دوست درم یه حس خوبی بهم میده
حتما بفرست خوشحال میشم البته ما از اوناییم که فقط سفره آبی هارو میذاریم
آپلود کن تو پیکو فایل( http://www.picofile.com)بیا قسمت تماس با من بذار تو صندوق ...مگه واسه آقا ایلیا جور خاصی میذاری؟؟؟؟؟؟؟
منم کلا رز رو خیلی دوست دارم خواهش ببخشید میشد اصلشو میفرستادم
آخه شنیده بودم بعضیا تخم مرغ رنگی هم عیدی میدن ...ممنون
خواهش دیگه تا جایی که توان داشتم عیدی دادم
مرسی که بهم سر زدی خوشحال شدم
بازم سال نو مبارک شاد باشی

گلی چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 12:06 http://www.vooroojak.blogsky.com

وااااااااااااااااای خاله من نمی دونم چرا دیروز ندیدم ادامه مطلب داری
گفتم امروز بنویسم اگر نه فکر می کنی من دیدم و واکنش نشون ندادم
فکر می کنی من از اونام که خراب شدم
به به دسته گل صورتی و جملات صورتی مخصوص مخاطب خاص و به به
البته باید بگم در اون محیطایی که گفتی خبری نیست همیشه خبری هست

احساس کردم ندیدی
چون واسه هرچی واکنش نشون ندی واسه قسمتای صورتی واکنش نشون میدی
میدونم میدونم خودم شاهدم

حدیث چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 15:52

سلااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااام
سال نوتون مبارک
صد سال به سالا
دوتا ماچ
این سفره هفت سین خودتونه؟ چه خوشجله
واااااااااااااااااااااای گلنوش جونی چقده زحمت کشییدی مرسی عجب عیدیایی
چه گلایی به به، چه تخم مرغایی چه خوشجلن
میسی
ایشاا..سال خوبی داشتی باشی گلنوش جونی

علیک سلاااااااااااام علیک سلاااااااااااام
حدیث خانووووم خوبی خوشی سلامتی؟؟؟؟
ماچ موچ ... خوبه اینجا تکلیفم معلومه :دی
نه بابا ما اینقدرام هنرمند نیستیم از اینترنت گرفتم
حالا اگه شما فرستادین عکس هفتسینا رو گذاشتم مال خودمونم میذارم
خواهش میکنم ناقابله
همچنین شما
شاد باشی عید بهت خوش بگذره

سیما چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 22:55

گلنوش جون من فقط متن برا وبلاگ پسر ایرونی میفرستم. 1 بار هم از picofile عکس جانماز فرستادم. ولی تازگی انگار اون سایت ثبت نامی شده و من هم اطلاعاتم در این زمینه کمه.لطفا راهنماییم کن.
بابا استقلالی...
خوب امسال هفت سین اینجور طلبید دیگه
وگرنه...
مرسی گلم

خوب میخوای به من ایمیلش کن خودم آپلود میکنم مرسی
golnoosh_yavar@yahoo.com
دیگه دیگه...
مال ما بنفشه...
خوب پس شمام بله
خواهش عزیزم دست شما درد نکنه که میخوای عکس هفت سینتونو بفرستی مرسی لطف میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد