بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

برنامه ویژه نوروز (خاطراتی)

خوب دوستای خوبم سال نوتون مبارک 

برنامه شب عید شبکه دو رو با اجرای احسان علیخانی دیدید ...

 این برنامه واسم خیلی جالب بود واسه همین  دلم نیومد راجع بهش  

 ننویسم  دوست داشتم  خاطره این برنامه  تو وبلاگم بمونه .

آوردن مازیار فلاحی  و اجرای رضا صادقی و مهدی یراحی آوردن مهدی رحمتی 

 و پسرش و... خیلی برنامه خوبی بود من که خیلی دوست داشتم ...

رضا صادقی و مهدی یراحی --- تو با منی  

 

تو با منی هرجا برم مهر تو بند جونمه 
عشقت نمیره از سرم تو پوست و استخونمه 
یکدم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم 
نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم 
واست دلم واست تنم , اصلا تمام زندگیم 
از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم 
نم نم بارون چشام گواه عشق پاکمه 
همنفس قسمت من دوست دارم یه عالمه 
قشنگ ترین خاطره هام با تو و از تو گفتنه 
آرامش وجود من صدای تو شنفتنه 
تو با منی هرجا برم مهر تو بند جونمه 
عشقت نمیره از سرم تو پوست و استخونمه 
یکدم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم 
نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم 
واست دلم واست تنم , اصلا تمام زندگیم 
از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم 

 

 *دانلود  (رضا صادقی و مهدی یراحی)*    

 

رضا صادقی و مهدی براحی --منو رها کن   


منو انتظارو کابوس تنهایی 
منو حس اینکه هر لحظه اینجایی 
دارم آینه ها رو گم میکنم کم کم 
تو رو هر طرف رو میکنم میبینم 
نگو از تو چشمام چیزی نمی خونی 
تو که لحظه لحظه حالم رو میدونی 
اگه این بهارم برنگردی خونه 
دیگه چیزی از من یادت نمیمونه 
منو رها کن از این فکر تنهایی 
تو نرفتی نه تو هنوزم اینجایی 
دارم از خودم با فکر تو رد میشم 
دارم عاشقی رو با تو بلد میشم 
منو رها کن از این فکر تنهایی 
تو نرفتی نه تو هنوزم اینجایی
  
  

 

  *دانلود  (رضا صادقی و مهدی یراحی)* 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 12:37 http://www.vooroojak.blogsky.com

اییییییییییییی چه پست بد رنگی
منم برنامه ی شبکه دو اونجاهاییش که احسان اجرا می کرد رو دوست داشتم اما از اون دختر بی مزه لوسه بدم میومدولی احسان خوب ضایعش میکرد
اما کلا برنامه با حضور ایمون زایددنیزلیمهدوی کیاو سایر دوستان پرسپولیسی مثل کاپیتان شهبازی٬ مازیار فلاحی(حالا)٬نیوشا ضیغمی و شوهرش که اسمش آرش بودو... خیلی جذاب شده بود
البته من برنامه شبکه یک رو خیلی دوست داشتم
راستی این لینک رو بخون تا دیگه اون اسما رو آبی ننویسی
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910101000286
اونوقت شب عید میگه من به خاطر پول نمیرم جایی
از رضا صادقی و مهدی یراحی هم خوشم نمیاد زیاد ...یه جورین
بچه ی رحمتی هم مثل باباش شل و ول بود...خدا رو شکر نوه ی من اگر به باباش بره خیلی بچه ی شیرینی میشه(ماشالا ماشالا)
میدیدی بچهه هی با کفشش ور میرفت هی باباش دستش رو میکشید یا بهش میگفت درست بشین
.
.
.
اما بهترین قسمت برنامه اونجایی بود که علیخانی گفت ماهم به رحمتی سلام میکنیم
ایمون زاید هــــــــــــــــــــــــم سلام میرسونه
رستاکی ها هم خوب بودن....
اون فرزاد فرزین نمیومد بهتر بود...
دیگه خلاصه جمع شون جمع بود
اما گلشون روسیه بودواسه همین برنامه شون به هیچ دردی نمی خورد
اه اون سامان گوران هم خیلی بی مزه بودخوشم اومد مهدوی کیا خوب ضایع ش کرد

خیلیم خوش رنگه
البته ربطی به تیم خاصی نداره من آبی و بنفش خیلی دوست دارم
آره احسان علیخانی معمولا برنامه هاش خوب ار آب در میاد
آره اون دختره گیر داده بود به بچه رحمتی به زور می خواست بذاره دهنش بگه پرسپلیسیم
بچه گناه داره بامزه و کوچولو بود عاشق اونجاشم که میگفت تو مهد بهم گفتن بابات سه تا گل خورد من کلم داغ کرد و...
یکی اونجا که شروع کرد یه شعر خوند بعد گفت نه این خوب نیست...
البته قبل اینکه تو بگی اومدم آبی اینو بردارم فکر نکنی به خاطر این لینکه...
رستاکو من کامل ندیدم!
هی گفتم یه ارتباطم با روسیه برقرار کنیدا....
منم از فرزاد فرزین خوشم نمیاد

ایلیا پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 23:31

به نام خدا
سلام

خیلی از رضا صادقی و رفیقش ممنونم
چون منو به خودم خیلی امیدوار کردن!

سلام
الان منظورتون این بود که خیلی بد خوندن؟؟؟
ولی من دوست داشتم اجراشونو گرچه خیلی خوب نبود آهنگای همو خارج میخوندن ولی بازم من دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد