بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

هیشکی منو دوست نداره!(نقاشی ها)

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 20:57 http://www.vooroojak.blogsky.com

خاله منظورت چیه؟؟
یعنی به هرکی اس ام اس میدم باید دوستش داشته باشم
یا این که هر کی بهم اس ام اس میده دوستم داره
یعنی هر کی اس ام اس نداد چی
خوب شماره مو نداره
.
.
.
.
جات خالی گفتم بذار یه اس ام اس هم واسه جو بفرستم تبریک بگم
یه جوابی فرستاد اگه بدونی
شبیه این جمله ها بود که میگی دایی چاقه چایی داغه
اصلا نمی شد از روش خوندهنوز سرم داره گیج میره که این یعنی چی
.
.
.
.
خیلی خوشحالی یه آدم بی کار وجود داره که حتی در ایام نوروز هم میاد چرت و پرت میگه
برو خدا رو شکر کن من که همینشم ندارم

اتفاقا دیدم دو نفر تو وبلاگن گفتم این زهرائه وایسم یه چیزی بگه شادمان شم... :دی
خوبی چطوری چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان منظورت این بود به من اس میدی دلیل نمیشه منو دوست داشته باشی؟
میدونستم هیشکی منو دوست نداره
خوب بگو منم یه ذره بخندم الهی اس ام اساشم مثل خودشه
خودم که بدترم گفتم دیگه عید نیام بشینم یه خط درس بخونم پدر اعتیاد بسوزه... تحقیق تفسیرو چیکار کردی؟؟؟.... لیسپ خوندی....
یاد بدبختیام افتادم
من آدم نمیشم
شبانه روز در حال شکرگزاریم
دور و برتو نگاه کن ببین ببین اینجارو دالی من هستم
منو هیچی حساب کردی دوسته داریم؟؟؟

مهسا شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:03

آره جو واسه ی منم ۳ بار یه اس ام اس رو فرستاد!!! ولی قشنگ بود من که فهمیدمش!!!!

ای بابا همه به جو اس دادن من جا موندم
البته من حضوری تبریک گفتم
تو که بله سی کیلو مغز واسه این روزا خوبه
واسه تو سفارشی فرستاده رو مضمونش تاکید داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد