بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خوشبختی (جملات بزرگان)

لحظه هارامیگذراندیم تابه خوشبختی برسیم  

غافل ازاینکه خوشبختی درآن لحظه هابودکه گذراندیم. 

                                                       دکتر علی شریعتی  

نظرات 4 + ارسال نظر
گلی جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 21:51 http://vooroojak.blogsky.com

آآآآآآآآآآآآآآه
آره والا
مثل همین که بچه تا بچه ست دلت می خواد بزرگ بشه
اما وقتی بزرگ شد...وقتی رفت دنبال زندگیش...میگی ای کاش هنوز بچه بود...اما اینجا بود...
تازه می فهمی خوشبختی همون روزایی بود که بود نه الآن...
به قول خودت ای زندگی...
.
.
.
.
.
.
اگر کسی غریبه باشه و اینا رو بخونه احتمالا جیگرش برام کباب میشه...
بیا...
بازم به غریبه هاااا اگر نه ما که از فامیل خیری ندیدیم

الهیییییییییییییی
آره واقعا
.
.
.
بیا اصلا الهیمو پس میگیرم تا قدر منو بدونی
زندگیه داریم

مهسا شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:08

زهرا جون تقصیر خودته که بلد نیستی بچه بزرگ کنی
من این همه بچه دارم همه شونم پیشمن اونایی هم که نیستن هر شب بهم زنگ میزنن

بله بله از مهسا جووووون یاد بگیر
من کی زنگ زدم خودم یادم نیست

گلی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 23:38 http://www.vooroojak.blogsky.com

ببخشیدا اما بچه های تو از ترس باباشون جرئت ندارن پاشونو از خونه بیرون بذارن
بعضیاشونم چون لوسن میترسن از مامانشون دور شن
اما من بچه مو مستقل بار آوردم که بتونه تو غربت دووم بیاره
هی مادر...

پاسخ گویی را به مهسا میسپارم خوش باشید

مهسا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 12:57

اصلا چه معنی داره بچه استقلال داشته باشه؟
بچه های من همهشون پرسپولیس دارن! خیلی هم بهتره
در ضمن وقتی پدر بالا سر بچه نباشه همین میشه دیگه! هی میره ولگردی!
ولی من به ازای هر بچه ام ۳تا همسر دارم و بچه هام تو بهترین شرایط بزرگ میشن

حالا زیاد زندگیتو اینجا شرح نده دخترا میخونن...
نکن این کارارو
الان میگن این دخترا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد