بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

طعمه (متفرقه)

پاهایم را که درون آب می زنم،
ماهی ها جمع می شوند!…
شاید این ها هم فهمیده اند
عمری “طعمه روزگار”بوده ام…!! 
 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 21:53

نکن بابا
خوب آبشون کثیف میشه دیگه
ماهیای بیچاره رو مریض میکنه که نکات فلسفی کشف کنه
واقعا که

نه دیگه من از تجربیات دیگران بهره بردم خودم ویتامینشون نکردم
بیا ببین با جمله چی کار میکنی اصلا ذهنیت منو عوض کردی (الهی فداش شم فامیل دور رو میبینی دیالوگ اون بود)
الان من چیجوریم ها

مهسا دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 15:02

تو فکرت خرابه تقصیر زهرا چیه؟
در ضمن ماهی اگه بفهمه یه چیزی تو آب طعمه است که نمیره طرفش که!!!! جمله اش مشکل داره خب
دقت کن تو انتخاب جمله!! از الان باید واسه انتخاب همسر تمرین کنی!! اگه اینجوری بخوایی شوهر انتخاب کنی که نمیتونی مث من خوشبخت شی

چیزی که بترسه نمیره طرفش اگه یه چیزی واسه خودش به منزله طعمه یعنی خوردنی باشه میره(تازه همون کرمم که به عنوان طعمعه ازش استفاده میشه میره طرفش دیگه)خیلیم جمله قشنگه به جای اینکه منو دلداری بدن گیر دادن به ماهیا ای بابا
بله بله اگه از تو الگو بگیرم که فاتحه ام خوندست از اخلاق اون بووق بگم یا ... ولش کن خوب نیست تو جمع
خوبی چه خبرا جو خوبه؟؟؟؟؟؟

گلی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 23:41 http://www.vooroojak.blogsky.com

والا
خودش فکرش خرابه هی منو دعوا میکنه
من که واسه انتخاب همسر با مامان بزرگم مشورت می کنم
اما در مورد انتخاب فرزند مستقل تصمیم می گیرمچون شوهر مهم نیست مهم بچه ست که آدم باشه

ای بابا چند نفر به یه نفر خوب
مشورت کن ببینم مثل اون عباس گیرت میاد یا نه

مهسا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 12:51

عباس تو دنیا فقط یه دونه است اونم واسه خودمه
اگه فک کردین مث اون گیرتون میاد باید به روند ترشیده شدنتون ادامه بدین
ولی خب الن مشابه چینیش تو بازار هست ولی خب جذبه ی عباس رو که نداره


پیر شین... من ترجیح میدم بترشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد