بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پیک نوروز (خاطراتی)

 دیروزبا پسرخالم نشسته بودم  که مثلا پسرخالم پیک حل کنه ... 

فکر کنم من حل کردم و اون نظارت... 

 ولی چقدر دلم هوای اون وقتارو کرد من خیلی پیک نوروزی رو دوست دارم 

 میبینمش دلم میخواد بشینم یه جا همشو حل کنم... دیگه سخت ترین  

قسمتش مرتب کردن یه جمله به هم ریخته و املا نوشتنه  که یه ذره آدم 

 تنبلیش میاد... 

من یادمه همیشه تند تند پیکمو حل میکردم (حتی قبل از عید)  

که دیگه خیالم راحت باشه ولی پسرخالم برعکسه فکر کنم همش

 بمونه واسه سیزده... وقتی داشتم پیکشو ورق میزدم اگه گفتین 

 کجاشو حل کرده بود؟؟؟ یه قسمتش گفته بود یا خودتون املا بنویسید 

 یا به یکی از اعضای خانواده املا بگید که اونم به مامانش املا گفته بود...  

بهش میگم بیا این جمله ها رو مرتب کنیم میگه نه ولش کن خسته میشم  

الهی فداش شم بچه های امروز خیلی زرنگ ترن... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 16:13 http://www.vooroojak.blosky.com

آخی...
خاله جان عرشیا خوبه؟؟
انقدر این بچه رو اذیت نکن
حالا یه پیک می خوای حل کنیااا
من که همیشه دختر عمه و گاهی هم دختر داییم پیکم رو حل میکردند اما بازم سیزده به در کوفتم میشد
چون همیشه وقتی از سیزده بر میگشتیم تازه شروع میکردن به حل
هر چی بهشون میگفتم زودتر حل کنید که سیزده به در راحت باشید گوش نمی کردن...
واقعا که...


میدونستم ...وقتی داشتم این پستو مینوشتم بچگی های تو تو ذهنم بود
ارشیای ما با الفه :دی
اتفاقا به ارشیا میگم کی میخوای اینهمه رو حل کنی میگه پس فردا
بعد گفتم سیزده به در میگه مگه پس فردا سیزده به دره!

مهسا دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 14:39

چرا با الف؟‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید با علف (عین) باشه ها!!!
بذار بچه رو پای خودش وایسه! ببین زهرا تو بچه گی پیکشو حل نکرده الان تن پرور شده!!!!
البته زیاد حل کردنم خوب نیستا من همیشه پیکامو حل میکردم مال بقیه رو هم حل میکردم همه ی مغزمو اون موقع مصرف کردم الان هیچچی هیچچی تو مغزم نیست

دو مدلش هست این با الفه معنیاش فرق میکنه من یادم نیست
میبینی واقعا البته یه کمم کمکش نکردم گفتم تو جوابو بگو من میگم درسته یا نه ولی یه جدول داشت باید از توش لغت در می آورد کلا من حل کردم
الهی هی خانومه بهت گفت صبحونه بخور گوش نمیدی که
دیگه از ۳۰ کیلو بیشتر میخوای چیکار
گرچه برای افزایش وزنت باید در ازدیاد وزن مغزت تلاش کنی به بدنت امیدی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد