بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ژاپنی!(سرگرمی)

  خوب میتونید از روی این حروف ببینید  

  اسمتون به ژاپنی چی میشه  

  مال من میشه: جی مو تا تو دو آری ری 

  (البته من با دوتا او مینویسم ولی دیدم اینجا 

   نمیشه دو تا او با یو نوشتم ... )

    چــــــــــــی شد!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 16:21 http://vooroojak.blogsky.com

خدا رو شکر که به جای روسیه ژاپن درخواست نداد
kataki shikuzika
کاتاکی شیکوزیکا
تازه اسمش میشه حالا فامیلی که تکرار هم داره....
rikajirikijiriki
ریکا جیریکی جیریکی
خوب نیمه اول که تموم شد
واسه معرفی بقیه بازیکنا هم دیگه وقت نیست


آفرین جیموتاکی جونم
از زومو چه خبر میبینم که همه واسش اس تبریک نوروزی دادین
دیگه دونه دونه اسم بیارم رمزگشایی میشه
ساری کاتاکو تومو رینموزوکاشیکامی
برو نیم ساعت اینو رمز گشایی کن سرت گرم شه

خوب خاله
اول که باید بگی اگه حدسم اشتباه بوده پس درستش چیه
بعدم که دیگه خاله م نیستی...
تازه مگه پس فردا 13 به دره؟؟؟؟؟
بعدم فکر کردی من ....ام که بشینم کلشو رمز گشایی کنم؟؟؟از کلمه اولش میشد فهمید دیگه
ریکانونوفو توکومی فوکوکاشی
rikanonofu tokumei fukukashi
shikaarichiki merikataku meridozuki
meridozuki merikataku
kari
chimo meku tekijiku merikatakarin tokiarichiki
تا سیزده به در مشغول باش

حالا بیخیال جالب نیست واست
نه چون میدونم تا سیزده حلش نمیکنه میگم

مرسی
میدونستم دیگه خالت نیستم

مهسا دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 14:31

واییییی چقده خوبه
من میشم رینکاریاریکا
من کازوزوکااری رو دوست میدارم
من از کاتاکی شیکوزیکا ریکا جیریکی جیریکی بدم میاد

میبینم که همتون چقدر به ژاپنی علاقه دارین
خوبی رینکاریاریکا
همه استعدادم دارین
باز به اون گیر دادی
از این به بعد تو دانشگاه اینجوری صحبت کنیم :دی

شیکوزیکا ریکا جیریکی جیریکی هم از تو بدش میاد خانوم رینکاریاریکا
همون کازوزوکااری کوتوله به دردت می خوره نه شیکوزیکای من با اون قد و بالا
بعله
مامان بزرگ سنگدل

خیلی تو ژاپنی استعداد داریا باید بفرستمت بری
عاشق آدرس وبلاگت شدم
بقیه بحثام که به من مربوط نیست

مهسا سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 22:11

واقعا به نظرت من میتونم این همه کلمه حفظ کنم که تو یونی اینجوری بحرفیم؟
من پیرم مغزم کشش نداره انقد اذیتم نکنین!!!

خوب حالا چرا جدی میگیری
توام بتونی هانی رو چیکار کنیم
اول از همه خودم نمیتونم

جیموتاکی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 23:30 http://www.vooroojak.blogsky.com

mirikushika????????????????
zurikanomotoki rikashilu zikatekato meku mekashiki tokatekashiku....


خوبه این ژاپنی رو گذاشتم توام که عاشق رمز و اینا

محمد رضا شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 01:17 http://capitanprice.blogfa.com

دیگه خواهشا جک نگین اسم اسمه چ فارسی چ روسی و..... تا حالا بهش فکر نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم من با حروف فارسی اینه ... این حروف میتونه به حروف زبان ژاپنی تبدیل بشه و با اونا تلفظ بشه
اینی که شما میگین درسته اگه من بگم اسمم گلنوشه اونام همینو باحروف زبان خودم تکرار کنن میشه ولی اگه به حروف زبانشوون تبدیل بشه چیز دیگه ای میشه دو حالتش درسته من اینجا با تبدیل حروف گفتم دیگه

جیموتاکی یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 11:07

آنیو ایمو کنچانا؟؟
ایمو اینی که گذاستی واسه کشورای همسایه شو نداری؟
ژاپنی هم خوبه ها ... دیگه گفتن نداره :-"
الآن دارم با نظر اول خودم واسه این پست حال می کنم
ایمو اون پابو دوباره برگشتشیروووووووووووو

به بابا سلاااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟
اتفاقا دنبالش بودم یافت نشد :-"
البته با وجود تو و مهسا دیگه نیازی نیست دیگه شما از نیتیو هم یه چیزی اونورتر شدین :دی
:)) آره دیگه نظرات کلا باحال بودن
چی شد حالا از این پسته سر در آوردی؟ (همون شکلکه که یه چشمش قلمبه تره :|)
زندگیه دیگه مردم میان میرن دوباره میان دیگه نمیرن :-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد