بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پنج انگشت! (نقاشی ها)

بیا بریم دزدی رو یادتونه ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 23:51 http://www.vooroojak.blogsky.com

نه خاله من می گفتم
لی لی لی لی حوضک
گنجشکه رفت آب بخوره افتاد تو حوضک
این درش آورد
این خشکش کرد
این پختش
حالا کی بخوردش
منه منه کله گنده...
دلت بسوزه واسه من قشنگ تر بود

چه جالب من تا حالا اینو نشنیده بودما
نه خیرم

مهسا پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 12:30

منم مال گلنوشو نشنیده بودم تا حالا
اونی که ما میخوندیم یه چی تو مایه های مال زهرا اینا بود
لی لی لی لی حوضک
گنجشکه رفت آب بخوره افتاد تو حوضک
یکی گفت درش بیاریم
یکی گفت خشکش کنیم
یکی گفت بپزیمش
یکی گفت کی بخوره
منه منه کله گنده منه منه کله گنده

//مال ما در حد حرفش بود مال زهرا اینا در حد عمل بود!!!


خوب خوبه من اینم نشنیده بودم
جالب شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد