بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دقت کردین!(طنز)

تا حالا دقت کردین وقتى سر سفره نشستى به یه نفر میگى نمک بده  

اول واسه خودش میریزه بعد میده به تو..!!! 

دقت کردین یکی از سخت ترین کارهای دنیا اینه کـه بخوای برای یکی  
دیگه توضیح بدی دقیقاً چــه مــــــــرگـته؟؟!!  
دقت کردین هر معلمی که میومد میگفت شما بدترین کلاسی بودین 
 که تاحالا داشتم؟ 
نظرات 2 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 23:53 http://www.vooroojak.blogsky.com

خاله....
من که دیگه خسته شدم از بس به اینا دقت کردم

خوب من واسه اونایی گفتم که تا حالا دقت نکردن
تو ادامه نده

s.s پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 14:54

دمت جزبز
اینو خوب اومدی همه ی معلمای ماوقتی میان توکلاس بهمون میگن بدترین وشلوغ ترین کلاس کلاس شماست. البته ازشما چه پنهون راست میگن انصافا کلاس ماشلوغ ترین کلاس تو مدرسه ست

مرسی ولی نفهمیدم دمم چی؟؟؟

آره کلا همه شون میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد