بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

درخت (سرگرمی)

توی این تصویر باید ۹ تا آدم پیدا کنید... 

نگاه کنید راحته... 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 22:26

من ۱۰ تا پیدا کردم! حالا چیکار کنم؟

اون ماله سی کیلو مغزه

گلی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 23:25 http://www.vooroojak.blogsky.com

مهسا راست میگه
منم ده تا پیدا کردم
خاله فکر کنم این دفعه مشکل از جای دیگه ست
چون من که ۳۰ کیلو مغزی نبودم

توام سی کیلو مغزی ای
ولی آره منم ۱۰ تا پیدا کردم ولی همه جا سوالش ۹ تا بود
مهسا گفت دیدم ۱۰ تاست

ایلیا چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 00:34

به نام خدا

سلام

10 تا و با یکم اغماض 11 تا

سلام
درسته ۱۰ تاست همه اشاره کردن
سوال انحرافی بود

مهسا چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 13:14

خب ۱۰تائه

به جان خودم فهمیدم ۱۰ تائه
فکر کنم ریاضیم ضعیفه تو شمارش اشتباه کردم چون همه رو دیده بودم
نتیجه صبحونه نخوردنه دیگه!

کامی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:36

من 11

بله بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد