بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

فوتبالیست ها (خاطراتی)

فوتبالیست هارو که مطمئنم همتون دیدید! 

یادتونه یه بازی رو تو چند قسمت و یه شوت به سمت دروازه رو تو دو  

قسمت کش میدادن یعنی آخر حال گیری بود... حالا از اون همه  

خالی بندی و پرواز تو هوا و سه متر پریدن و ... اینام بگذریم!! 

شخصیتاشم که یادتونه: سوبا-واکی دروازه بانشون -  

تارو دوست سوبا- ایشی- کاکرو رقیبش با اون آستیناش-دایی سوبا و.... 

یه دوقولو هم بودن از تیم های حریف که لباسشون بنفش بود 

 یکیشون میخوابید اون یکی میپرید رو پاش سه متر میپرید هوا...  

اونام هیچوقت یادم نمیره  

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 17:03 http://www.vooroojak.blogsky.com

بعله یادمه
با تشکر از شما به خاطر یادآوری این مطالب لطفا در صورت امکان واکیشو بیشتر کنید
تازگیا هم که من ژاپنیم خوب شده دیگه اصلا نمیدونی...
من خیلی واکی شون رو دوست می داشتم و همیشه واکی را با آن لباس و کلاه قرمز و این که یه کمی هم تپل بود خیلی دوست میداشتم و وقتی هم که بزرگتر شدم و دیگر فوتبالیست ها نشان نمیداد یه روز یک واکی واقعی دیدم که کلاه نقابدار و کاپشن قرمز پوشیده بود و یه کمی هم تپل بود من آن واکی واقعیه رو هم خیلی دوست میداشتم و نگاه می کردم تا این که تلویزیون دیگر آن را هم نشان نداد و من مجبورم تا پیدا شدن یک واکی دیگر با عکس ها و فیلم های دو واکی قبلی روزگار بگذرانم
بعله و من همیشه وقتی واکی ها را میدیدم شبیه اون شکلک دومیه میشدم
و واکی ها خیلی خوب هستند
و من وقتی بچه بودم با دوستانم که واکی تماشا میکردیم واکی را تشویق می کردیم و میگفتیم
واکی جون کاسیاس
تک گلر آسیاس
یا مثلا چون تیم کاکرو اینا یه رنگ ضایع شبیه آبی بود می گفتیم
کی سرور آبیاس
واکی جون کاسیاس
البته در آن زمان کاسیاس هم مثل ما بچه بود اما ما استعداد او را کشف کرده بودیم
بعدها واکی واقعی را هم در خانه تشویق میکردیم...
و این بود انشای من

واقعا که
چیزی ندارم بگم آدم اینهمه انشا مینویسه پدر معلم دربیاد آخه
این پست رو فقط به خاطر تو گذاشتم که بیای نظر مرتبط بدی دیگه به جمله های عادی گیر ندی
روسیه چه خبر هوا سرده؟؟؟
به دروازه بان کارتونم رحم نمیکنه!البته الان دیگه حقیقیش هست نیاز به کارتون نداریم
اون شعر آخرتم چقدر بی مزه بود
کی سرور قرمزاست
رحمتی کاسیاس
این بهتره

گلی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 19:24 http://www.vooroojak.blogsky.com

خالهههههههههههه من کلی انشا نوشتم اینجاااااااااااااااا
پس کووووووووووووووش
دیگه دوست ندارم
ذوقمو کور کردی

عزیزم خوب خوندنش یه عمر طول میکشه دیگه
۵ دقه صبر کن
تو که به صبر عادت داری به نبودن به جای خالی به....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد