بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

پتو (نقاشی ها)

 یعنی این کاملا وضعیت منو نشون میده تو تختخواب!! 

دقیقا میای با پات پتو رو بچرخونی که درست بشه بدتر میشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا... سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 20:17

سلام سلام سلام
خیلی جالب بود این بلا سر من خیلی میاد.

علیک سلام علیک سلام علیک سلام سارا... جون
آره منم همین طور کلی زحمت میکشم می چرخونمش آخرش ...
شما همون سارا خانووم خودمونین که تو وبلاگ آقا ایلیا نظر میدین دیگه
به خاطر سه نقطه معروف گفتم

سارا... سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 23:45

اره معمولا همجا مینویسم سارا ولی اینجام ... گذاشتم تا بدونید کی هستم من قبلا هم نظر گذاشتم گفته بودم زیاد غریبه نیستم.
وبلاگتون جالبه .

آها بله بله خوب معرفی می کردین خوشحال میشدم
الان خیلی خوشحال شدم
لطف میکنی که به وبلاگ منم سر میزنی سارا جون
در مورد تعریفتونم بگم لطف دارین چشماتون جالب میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد