بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

بریدگی (نقاشی ها)

نظرات 5 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 17:11


فک کنم فقط وبلاگ گلنوشیه یه موضوع با این نقاشیا داره خیلی باحالن
اینم هی میخوام بگ هی نمیشه
که انتخاب عکساتم خوبه به مطالب میشینه
آفرین آفرین
موفق باشی دوستم

وبلاگ آقا ایلیام هست دیگه
جدا خوبه ؟؟؟؟
مرسی نظر لطفته
شمام همین طور ایشالا سلامت و موفق باشی دوستم

سارا... چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 21:09

عاشق این نقاشی ها شدم خیلی جالبند مرسی عزیزم.

آره خیلی خوبن
یعنی بیشتر اتفاقاتی رو بیان میکنه که برامون افتاده یا چیزایی رو نشون میده که تو فکرمونه
اصلش خارجیه اسمشم تروله
ایرانیام خودشون با توجه به خودمون و افکارمون درست کردن
دیدین که آقا ایلیام دست به کار شدن

فرزانه پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 10:26

واسه من که اینجوری نیست.هردوشون مثل پدر میبینن

شایدم فکر میکنی اینجوریه
ولی زیادم بد نیست اونجوریم ببینن... مامانا زیاد شلوغش میکنن به خودشون استرس میدن
ایشالا هیچ وقت چیزی نشه که نیازی به واکنش مامان باباتم نباشه

حدیث پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 22:15

گلنوش جونی دقت کن
گفتم یه موضوع باین نقاشیا داره
نه از این نقاشیا
اوکی؟

اتفاقا فهمیدم اونم میگیا ولی دوتاش برداشت میشد خوب
اکشال نداره سوء تفاوت شد!!!

هانیه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 12:20 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

من برعکسم چیزی که خودم میبینم گزینه ی چهاره...

آها
آره من شاهدم الهی یاد دستت افتادم همزمان با عاطفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد