بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

جزوه یا دفتر خاطرات!!(خاطراتی)

یه دوست داریم تو دانشگاه یعنی واقعا نمیبینش یه سوژه بزرگ  

زندگیتون از دستتون رفته... 

شیطون با نمک دوست داشتنی با ۳۰ کیلو مغز و مقدار ناچیزی بقیه 

که این مقدار به صفر میل میکنه... 

یعنی تو کلاس جزوه نمینویسه میشینه بین دو نفر که جزوه مینویسن 

که در اکثر موارد یکیش منم و شروع میکنه به نقاشی کشیدن و  

خاطره نوشتن رو دست ما و تو جزوه هامون و... 

خلاصه هم مارو اذیت میکنه هم درس گوش میده هم در صورت سوال استاد 

تنها دانشجوی پاسخگو به سواله... یعنی در نوع خودش بی نظیره 

یه دفعه که از در اومد تو استاد داشت سوال میپرسید ما که تو کلاس بودیم همه 

زل زده بودیم به استاد سوت میزدیم این خانووم اومد جوابو گفت و نشست... 

رمز موفقیتشم صبحانه خوردنه یادتون نره!!! 

در ادامه تعدادی از آثار هنریش در جزوه هامون رو گذاشتم

   

 

  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
Nima چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 22:29 http://MidNight-Cafe.blogsky.com

با آثار پیکاسو برابری میکنه ...

نه بابا ...
از اونا قشنگ تره یه بار دیگه دقت کنید
واقعا یکی از این دانشجوها تو هر دانشگاهی باشه همه بچه ها با شوق و دوان دوان میرن دانشگاه

سارا... چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 23:26

چه مرتب نوشتی درس معماریه؟

مرسی ولی اولی و آخری جزوه من نیست
مال دوستمه خیلی تمیز مینویسه نمیدونم چه طوری میرسه چندرنگ و تمیز و بدون نقص بنویسه
من که با دو رنگ بیشتر نمیتونم بنویسم
اون وسطی بد خطه هم مال خود خودمه
استادمون با سرعت نور درس میده
درسته معماریه شمام کامپیوتر خوندین؟؟؟؟
چه جالب پس هم رشته ایم دیگه...
سوال داشتیم خدمت میرسیم

فرزانه پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 10:29

خیلی جالبه ایول.خوش به حالتون.کیف میکنینا
خوب منم صبحونه میخورم.چرا اینجوری نیستم؟

آره جاتون خالی یعنی گوله ی نمکه یه دانشگاه از دست کاراش می خندیم
چرا حتما هستی خودتو دست کم نگیر

مهسا پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 11:20


واللا آدم نمیدونه چی بگه!!!! از یه طرف ازم تعریف کردی از یه طرف آبرومو بردی
اگه دو روز دیگه من بخوام شوهر کنم و طرف واسه تحقیق بره تو گوگل *سی کیلو مغز* رو سرچ کنه و به این کارنامه های گرانبهای من برسه٬ دیگه از ازدواج منصرف میشه

الهی فدای تو کجا آبروتو بردم بگو پاکش کنم
گفتم ماشالا باهوشی تعدادی از آثار هنریتم ثبت کردم
یادگاری بمونه
نه من باهاش صحبت میکنم میگم قابل تحملی حالا فوقش عکس یه جنگل رو دستش بکشی مگه چی میشه دلشم بخواد

سارا پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 14:58

نه گلم من قبلا این رشته میخوندم ولی به دلایلی انصراف دادم الان یه رشته دیگه و یه دانشگاه دیگه درس میخونم.البته از درسها یه چیزایی یادم هست خواستی در خدمتم.

چه جالب به هر حال موفق باشین
مهم اینه آدم رشته ای که می خونه توش موفق باشه
و توش تک باشه
ممنون لطف میکنین

حدیث پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 22:27


منظورتون معماریه کامپیوتره؟
گلنوشی حواست باشه این پستت ستاره داره

بله بله
یادمه موضوعشو دقیقا می خواستم برعکس بنویسم
احتمالا حواسم نبوده من زیادی بی دقتم حق با شماست
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــی که گفتی

مریم جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 21:49

الهی خواهرش قربونش بره که انقد خلاص ه!!!!


خوبی مریم جون
حالا اونقدر خلاصم که نه ولی خـــــــــــــــــــــــــــب
نـــــــــــــــــه ....ماهه ماه مهسا نبود ما از افسردگی میمردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد