بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

من (جملات بزرگان)

مرا کسی نساخت خدا ساخت

نه آنچنان که کسی می خواست

که من کسی نداشتم

کسم خدا بود کس بی کسان

او بود که مرا ساخت آن چنان که خودش خواست

نه از من پرسید و نه از آن من دیگرم

من یک گل بی صاحب بودم

مرا از روح خود درآن دمید

و برروی خاک و در زیر آفتاب تنها رهایم کرد

مرا به خودم واگذاشت “ 

                                 دکتر علی شریعتی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 16:45

شوهرجان شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 00:27 http://pws.blogsky.com

من با جمله آخر دکتر یعنی " مرا به خودم واگذاشت " مخالفم.

نظر خودمه و واقعن محترمه !

بله خوب هرکسی ممکنه نظری داشته باشه و نظر هر شخصی هم محترمه
من نظری در این مورد نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد