بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

شارژ (نقاشی ها)

خوب منم یکی از اون نقاشی ها درست کردم البته خیلی ساده ست 

 ولی خوب... 

امروز داداشم رفت واسه خودش و من شارژ بخره مال منو داد به خودم 

 و مال خودشو وارد کرد .من گذاشتمش رو زمین یه دقیقه رفتم و برگشتم 

شروع کردم به وارد کردن شارژ ... دیدین که چقدرم طولانیه چشم آدم  

در میاد تا کامل واردش کنه بقیشم از تو نقاشی ببینید... 

 

نامرد شارژ رو خودش زده بود

نظرات 7 + ارسال نظر
Nima جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 14:58 http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

حسین جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 15:31 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
این اولین باری است که به وب شما سر زدم
خیلی وب خوبی داری
امیدوارم قابل بدونی و به منم سر بزنی
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
منتظر حضورت هستم

سلام
ممنون
الان میام...

Nima جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 15:35

khande dasht ?

منظورتون این پسته ؟؟؟؟؟؟
من که کلی ضایع شدم اعصابمم خووورد شد چون یه ساعت رمز شارژ رو وارد کردم... به عنوان یه خاطره گذاشتم
ولی داداشم بهم خندید بستگی داره

فرزانه جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 16:55

واییییییییییییی
آخیییییی عزیزم

سارا جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 23:15

خیلی جالب بود چه جوری درست کردی؟
به ما هم یاد میدی ؟

من که کار خاصی نکردم از نقاشی های دیگه و پینت استفاده کردم
ولی آقا ایلیا یه نرم افزار تو وبلاگشون معرفی کرده بودن
ممنون

هانیه سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 12:16 http://www.minuteswithlove.blogfa.com

اخی...داداشه من در حدی نیست که بره شارژ بخره...

بهتر البته تا جایی که من اطلاعات دارم هستا
بهتر بیا حالا داداش من خرید ما به کجا رسیدیم

مهسا... سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 17:01

حالا همین داداشا اگه دوس دخترشون بگه برام شارژ بگیر با کله میرناااااا
خداروشکر که داداش ندارم و گرنه....

والا میبینی تورو خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد