بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

عطسه (نقاشی ها)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 13:29

ایییییییییوللللللللل...خوشم اومد...با این عطسه هاشون آدمو سکته میدن


البته من خودم میانه ام نه اینطوری نه اونطوری

شوهرجان یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 14:50 http://pws.blogsky.com

سلام
داستان این نقاشیها چیه؟
اکثر پستهاتون با این نقاشیها پر شده؟
منظور خاصی از این سبک نقاشی دارید؟
اگه امکانش هست یه توضیح کوچولو بدید. ممنون میشم

سلام
این نقاشی ها اصلشون خارجیه اسم شخصیتش تروله
ولی ایرانیشم دراومده ...
چیزایی که توش میکشن اکثرا واسمون اتفاق افتاده یا تو مغزمونه یا باهاش خاطره داریم یا ...... طنزه دیگه
چون بقیه خیلی دوست دارن منم هی واسشون میذارم طرفدار زیاد داره خودمم خوشم میاد بامزه هستن

شوهرجان سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 15:46 http://pws.blogsky.com

ولی من نمی پسندم!
اصلن به من چه، وبلاگ خودتونه، پرش کنید با تروله...
والا...
اصن بگید من چکاره ام؟

البته اسمش ترول است ه نداره
اختیار دارین ولی خوب سلیقه ایه دیگه
من خودم دوسشون دارم بقیه مخاطبام دوست دارن
البته یه کم زیادی گذاشتم اونم به خاطر طرفداراشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد