بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

دلم...(نوشته های دلنشین)

آری … دلم ! ، گلم ! حرمت نگه دار
کاین اشکها خون بهای عمر رفته من است
سرگذشت کسی که هیچ کس نبود
و همیشه گریه میکرد
بی مجال اندیشه به بغضهایش
تا کی مرا گریه کند
تا کی
و به کدام مرام بمیرد
آری … دلم ! ، گلم
ورق بزن مرا
و به افتاب فردا بیاندیش که برای تو طلوع میکند
با سلام و عطر آویشن و رسالت من این خواهد بود
تا دو استکان چای داغ را
از میان دویست جنگ خونین
به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی
آن ها را
با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش کنیم 

-مرحوم حسین پناهی-

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 19:16 http://eni.blogfa.com

بسیار بسیار وبلاگ پرمحتوا و زیبایی داری

تبرلک میگم

ممنون لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد