بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

غذا (نقاشی ها)

 

 آدم تو خونه چقدر راحته !!! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا... سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 23:22

جالب بود ولی من یه دوست دارم که تو بیرونم مثل دومی غذا میخوره هر چی بقیه بچه ها غیر مستفیم بهش میگن اهمیت نمیده با اعتماد تمام غذاشو میخوره میگه اینجوری باکلاستره.

البته به نظرم آدمایی که کلا همه جا راحتن خیلی خوبه من خودم خیلی خجالتیم عموما همه جا ناراحتم مخصوصا تو جمع ولی خوب زیادی راحت بودنم خوب نیست

شوهرجان چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 12:39 http://pws.blogsky.com

من هم دقیقا مثل تصویر ، غذا می خورم. شاید شدیدتر

تو خونه دیگه؟؟؟
اکشال نداره خونه خودتونه راحت باشین

فرزانه چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 13:38

آره والا.....آدم تو خونه خودش یه جور دیگه میتونه راحت باشه..............


دقیقا هیچ جا خونه خود آدم نمیشه البته اینو وقتی میگیم که از مسافرت میایم ولی خوب...

مهسا... پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 08:54

منم همیشه و همه جا یجور غذا میخورم، مگه اینکه خیلی خیلی گشنم باشه که تند تند میخورم (فرقی نداره کجا باشم) و یه خورده کثیف کاری میشه

بله بله من خودم شاهدم ۱۱.۵ میریم سلف ۵ دقیقه به یک برمیگردیم
به خاطر سرعتت در غذا خوردنه
اونوقت کی تند میخوری کثیف کاری میشه که من تا حالا ندیدم
اصلا تو غذا رو حتی با سرعت متوسط خوردی تا حالا!!!!!
آها یادم اومد این آخرا سریع شده بودی
ترش بود تمبر هندی رو میگم که موقع نظر دادن داشتی می خوردی

گلی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 03:16 http://onlypictures.blogsky.com

منم کلا همه جا یه جورم البته سعی میکنم اولی باشم
هووووووووووووووووووووی خانووووم با مامانی من درست صحبت کن
.
.
.
البته الآن که فکر کردم میبینم نه همون درست صحبت نکنی بهتره چون ممکنه دوباره خراب شه
.
.
.
اما بادت نیست اون روزه چه قدر زووود بستی خورد

خیلیم خوب صحبت کردم تو با مامن من درست صحبت کن
اصلا مامان خودمه حرفی داری برو به بابام بگو...
اشاره کردم آخرا پیشترفت خوبی داشته که...
هی گفتم نذار من اشاره کنما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد