بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

حساسیت (نقاشی ها)

دقت کردین وقتی روی بعضی کارا حساس میشیم 

و میخوایم درست انجامشون بدیم واسه همین توی  

انجام دادنشون کلی دقت میکنیم که مشکلی پیش نیاد 

 ولی آخرش... 

چندتا از اون نقاشی ها مرتبط با این موضوع گذاشتم 

دوست داشتین ببینینشون...

 

 

 

 

 

 

 

 

مرسی از مهسا جونم که این نقاشی هارو واسم فرستاد  

نقاشی کارای خودشم تو کلاس واسم فرستاده...! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 21:31

بامزه بود ممنون

خواهش میکنم

فرزانه چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 22:42

منم همیشه اینجوریم....وقتی میخوام یه جایی برم که خوشتیپ باشم هیچی خوب نمیشه.....ولی وقتی جایی نمیرم همینجوری تفریحی کاری رو انجام میدم خوب میشه


چه بامزه نه نه شما همیشه خوشتیپی من شاهدم
ولی هرچی بیشتر دقت میکنی بدتر میشه ای بابا

گلی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 03:03 http://onlypictures.blogsky.com

آره فرزانه جون منم شاهدم
تازه یکی رو هم میشناسم که حتی اگر بخواد خوشتیپ نباشه هم باز خوش تیپهاما همون لباسو یکی دیگه میپوشه نمیشه نگاش کرد
.
.
خوب از بحث منحرف نشیم
تجسم کنید نصفه شب تشنه تون شه برعکس انقدر آب خوردنه صدا تولید میکنه که همه بیدار شن یه چیزی بگن
.
.
خاله من وقتایی که بغل دست مهسا میشینم می فهمم که راست میگی دم در بده(خیــــــــــلی هم خوبه)

آر علی که به من میگه مثل ارواح خبیسه نصف شب میای آب مخوری
وب من چیکار کنم بطره اینقدر صدا میده خوب...
دم در .. در ... مهسا... نقاشی....

مهسا... سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 16:50


خیلیم دلتون بخواد دم در بشینید!!!
از این به بعد میرم یه جای دیگه میشینم که جای خالیمو حس کنید و قدرمو بدونید
اصلا رژیم میگیرم که بمیرم و دیگه در نداشته باشین

ما که گفتیم خیلی درمون رو دوست داریم که
جان من رژیم نگیریا از خودت که چیزی م نمیشه از سی کیلو مغزت شروع میشه ما سوالامون رو از کی بپرسیم آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد