بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ازدواج (طنز)

هاردی: می خوام ازدواج کنم.
لورل: با کی؟
هاردی: معلومه دیگه، با یه زن ؛ 
مگه تو کسی رو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه ؟ (با عصبانیت)
لورل: آره. من یکی رو می شناسم. ( خیلی خونسرد!)
هاردی : کی؟
لورل: خواهرم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا... پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 22:25

الان که دقت کردم دیدم من و لورل چقدر تفاهم داریمااااا
جفتمون تو مغزمون هیچچی هیچچی هیچچی نیست


شکسته نفسی نکن تو اونم تو .... ولی دوتاتون با نمکین
صبونه بخور درست میشی

سارا.. پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 23:01

وای این لورل در عین سادگی اش خیلی روی اعصاب راه میرفت ولی یادش بخیر برنامه جالبی بود .

آره ولی سادگیش دوست داشتنی بود سادگی اون کنار هاردی برنامه رو جذاب می کرد

شوهرجان شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:22 http://pws.blogsky.com

موافقم
بزن لایکو

بکوب لایکو
لورل هاردی رو دوست داشتم

فرزانه شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 18:36

وای من عاشق لورل هاردی بودم....هستم.....

چه جالب فکر کنم همه دوستشون داشته باشن

گلی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 02:38 http://onlypictures.blogsky.com


مهسااااااا تا حالا انقدر از دیدنت خوشحال نشده بودم
تو که کلا با همه تفاهم داری به جز
لورل هاردی رو دوست دارم اما این که تا عید میشه از صبح یه سره اینا رو نشون میده رو مخه


آره واقا آخه یه قسمتایی هم میدن که ۱۰۰ دفعه دیدیم بابا حداق اونایی رو بدین که کمتر پخش کردین مثلا اون که تو بیمارستانه شلوار هم اتاقیشو قیچی میکنه آمپول آرام بخشم ...... صد دفعه دیدم

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 17:54 http://pws.blogsky.com

مدتیه سرم متورم شده !! دکترا میگن توده ای از حرفای نگفته در سر دارم !!
- یکیش: ازدواج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد