بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

این نیز بگذرد(متفرقه)

کسی از عارفی خواست جمله ای بگوید که وقتی ناراحت است خوشحالش  

کند.... و وقتی خوشحال است ناراحتش کند.......عارف گفت: این نیز بگذرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
گلی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 02:09 http://www.vooroojak.blogsky.com

بگذرد اما بعد چندوقت نمره ش میاد گند میزنه به معدل بعد هم معدل تا ابد تو همه چی تاثیر داره و وقتی هم که کامل بگذرد عمر منم باهاش گذشته تموم شده رفته پی کارش هیچی هم ازش نفهمیدیم

آره واقعا اسم نمره و معدل رو نیار که.... فقط از دانشگاه خاطرات مهسا میمونهو و حماسه هاش و زهرا و هانیه به توان ۲ و عاطفه وبیسکوییت دایجستیو.... از درسا که بعید میدونم

فرزانه دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 10:42

منم همیشه این جمله رو میگم

پس بقیه رو حسابی حرص میدی!!!!!
نکن این کارو خوب یه دوست دارم هروقت یه چیزی یادم میره میگه بگو تا یادت نرفته

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:43 http://pws.blogsky.com

این نیز بگذرد اما اینجور که فهمیدم شما نخبه هستید و خوشبختانه کامپیور می خونید. درسته ؟
پس می گذرد به کام !

کامپیوتر میخونیم ولی نخبــــــــــــــه....
میگذرد ناکام..... هـــــــــــــــــــــــــــــــــی

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:49 http://pws.blogsky.com

دعا حالت خاصی از استجابت است. بنده دست بردعا بر ندارد مگر قبل از بیان دعایش ، خدای عاشق استجابتش می کند. برای گمشدگی دارویی عجیب دارم، و آن این است : رب ادخلنی مدخل صدقا و اخرجنی مخرجا صدقا و جعلنی من لدنک سلطانا نصیرا : پروردگارا مرا داخل امورم کن، داخل شدنی با صداقت و خارج کن از امورم خارج کردنی با صداقت و برایم قرار بده از لطفت یاوری پیروز.
صداقت متصل به حق و ذات خداست. نگویید این نیز بگذرد. وقتی با دوستتان صحبت می کنید، چه چیزی باعث این اعتماد شده؟ لایه ای از احساس به نام صدق. حال با مشکلات صدق ورزید. دوست شوید، و با خوشحالی ها. آنگاه فراق و وصل خود شمایید. و یاوری از جانب خدا به خاطر انتخاب این دوستی برای شما خواهد بود. آنگاه هر ثانیه ای در ناخوشی و خوشی، قابل دفاع است و دل زیبای شما نمی خواهد که بگذرد. با همه رخداد ها دوست شوید

یاد متن کتاب ادبیاتمون افتادم یه چی شبیه این داشتیم...
دوست میشیم ببینیم چی میشه؟؟؟
البته بابام گفته با همه دوست نشو بده....

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:53 http://pws.blogsky.com

گلنوش خانوم، این نیز بگذرد آخه چند تا بگذره؟چندتا رو به رو خودمون نیاریم؟!
باید گفت :این نیز به سختی می گذرد.
اصلن اگه یه وقت نگذشت ، چی؟ گیر کرد و موند و رو سرمون خراب شد چی؟!!!
د نشد دیگه... فکر اینجاش رو هم بکنید...

برید از اون عارفه بپرسید ....
نگیم این نیز بگذرد چی کار کنیم آخه....
به عنوان جواب میتونید از بقیه نظرات خودتونم استفاده کنید

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:54 http://pws.blogsky.com

این نیز بگذرد ..
بهترین جمله اس واسه آرامش داشتن ..
ایشالا که بهترین راه رو پیدا می کنی ..
دعا می کنم برات ...
مشکل تو آسون بشه، لب تو خندون بشه !!!

ا ین دعا ایشالا واسه همه اتاق بیفته .....
ممنون

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:58 http://pws.blogsky.com

این نیز بگذرد به خدا این بهترین تسلای هر دل دردمندیه
هر دلی که داره خرد میشه زیر بار دلتنگی و غم و غصه
خدا بهت صبر بده اما نمیدونی که تو هم تنها نیستی، یکی باید این رو به خود من هم بگه چون خیلی دلم داغونه رفیق

اینجور مواقع میگن درست میشه ولی به نظرم داره درشت میشه

اما یادت باشه همیشه همه چیز در حال گذر است ......هم خوشی هم ناخوشی ها ....

این پست رو دوست داشتینا
هی من میخوام پاشم برم خونه هی نمیشه یه کلاسو پیچوندم الان کلاسه تموم میشه با بچه ها تابلو تابلو میرم خونه
البته ما از اون بپیچونا نیستیما کار داشتیم ولی تو سایت گیر کردم...

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 14:12 http://pws.blogsky.com

ببخشید عارفه کیه ؟
خانم تو رو خدا دست از سرم بردارید. من زن و بچه دارم
حالا چند سالشون هست عارفه خانوم ؟
اصلن به سن و سال نیست که مهم اخلاقمونه که به هم میخوریم D:

از اون آقا هه که عارف میباشد ببینید دنبال .... ای بابا
من شماره خانومتون رو می خواستم یه سری صحبت خصوصی باشون دارم راجع به ستاره ها و عارفه و اخلاق و.... اینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد