بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

ستاره!(متفرقه)

حتما برات پیش اومده وقتی داری به آسمون نگاه می کنی  

"یکی ازت بپرسه:"دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ 

 یا ازت بپرسه :"داری بکدوم ستاره نگاه می کنی؟" 

 اکثر ادما میگن:دارم به پر نور ترین ستاره نگاه می کنم  

ولی یادت باشه اونی که از همه پرنورتره،علاوه بر تو، چشم خیلی ها دیگه دنبالشه. 

 به ستاره ای خیره شو که حتی اگه کم نوره، 

 ولی مطمئنی جز توهیچکس دیگه بهش چشم ندوخته باشه.    

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا... دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 00:33 http://www.stopstop.blogsky.com

سلام
جالب بود
ولی ما ادما متاسفانه سریع اون ستاره پر نورا رو میبینیمو از ستاره های کمرنگ اروم تنها دیگه غافل میشیم.

سلام سارا جون....
آره جامعه ی امروزی ما دقیقا اینطوریه!!!
ولی این تیکه رو قشنگ گفتی ستاره ی کمرنگ آروم تنهای دیگه دلم خواست ستاره آرومه رو ببینم

گلی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 02:07 http://onlypictures.blogsky.com

مهم نیست چند نفر به اون ستاره چشم دوختن
مهم اینه که اون ستاره به کی چشم دوخته!!!
اون کم نوره هم احتمالا به دردی نمی خوره دیگه...
به نظر من که آدم باید ستاره پرنوره رو انتخاب کنه
شد که شد نشد هم اقلا یه ستاره ی پرنورر رو یه مدت تماشا کرده نه این که یه ستاره ی خاموش بی نور داغون گیرش بیاد که به هیچ دردی نخوره

واقعا که دگه خواهرزادم نیستی
من که میدون اون ستاره پرنوره....
یا میتونی مث مهسا چندتا ستاره و همزمان داشت باشی
البته اونارو نورشونو باهم جمع بزنی بازم نوری ازش در نمیاد

فرزانه دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 10:47

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 13:27 http://pws.blogsky.com

به نام خدای ستاره ها

من حتمن ستاره پر نوره رو انتخاب میکنم

به 3 دلیل محکم :
اول اینکه ستاره پر نوره رو اول من خودم دیدم پس صاحبش منم
دوم اینکه ستاره پر نوره ، خیلی قشنگه و پر نوره پس چشم آدم رو خیره میکنه
سوم اینکه همه با این توصیف میرن سراغ ستاره های ضعیف مردنی پس هیچ رقیبی برام نمی مونه

در ضمن اگه بشه من می خوام یکی دو تا هم از این ضعیف ضعفا رو انتخاب کنم واسه جور شدن جنسام !... می دونید که مشتری بیاد تو مغازه آدم ممکنه چند تا چیز بخره نه فقط یکی !

پس انتخاب من شد سوگلی و پنج شیش تا از اون داغاناش D:

اولا من مخالفم همون کم نوره بهتره
دلیلتون محکم نیستا مثلا اینکه اول خودم دیدم سک سک.....
آخی به ستاره های کم نور نگین داغون.....
من ترجیح میدم کم نوره رو انتخاب کنم ولی کم نوره هم فقط منو انتخاب کنه .....
ای بابا اصلا همه کم نورا واسه خودم

شوهرجان دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 15:57 http://pws.blogsky.com

حالا که اینجوره به قول معروف :
بگــذار شب ،به ستارگانش بنـــازد.....ماهش ،مــال ِ مـن است !!

ماهشم مال شما نبووووووووووووووووود!!!!
ما خودمون ماهیم ماه می خوایم چیکار

شوهرجان پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 10:00 http://pws.blogsky.com

بیا دنیامو روشن کن! تو شب ماهی اگه مونده
توی چشمام نگاهی کن! بگو راهی اگه مونده
منم رومی تر از رومی، بشو زنگی تر از زنگی
دعایی کن دعایی کن تموم شه فصل دلتنگی
من و تو با هم و بی هم، من و تو مثل یک سطریم
بزن بارون! بزن باورن! که با هم زیر یک چتریم
نه راه پیش و پس داری، کجا می ری نمی دونی
نه می تونی که برگردی، بگو دیگه پشیمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد