بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

خواب (نقاشی ها)

 

یعنی این دقیقا منم موبایلم رو میذارم زیر سرم هی یه ساعت به یه ساعت 

نگاه میکنم.... چه خوبه وقتی هنوز وقت داری بخوابی.... 

حالا این که آخرش از تشعشعات موبایل میمیرم بماند ....

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 20:30 http://onlypictures.blogsky.com

وااااااااااااای خانوم ممنونم که از این نقاشیا گذاشتی
من خیلی این مقاشیا رو دوست دارم
و همیشه آنها را با دقت نگاه می کنم
همه شون هم کاملا اتفاق میفته مثلا همین یکی
بازم از اینا بذار
من باز هم از اینا دوست دارم
.
.
.
خانومه اینو که میشناسی
اینم که همین طور
اینم من قبول ندارمچون بیشتر این شکلیه
.
.
.
از این به بعد با اینم آشنا شو
البته این اون نیستا...این منم وقتی چشمم به اون میفته
.
.
.
ایییییییییییییی


بله بله منم خیلی دوست دارم خیلی های دیگه هم خیلی دوست دارن
اینارو به خاطر دوستدارانش و دوستای دوستدارانش و.... گذاشتم
.
.
.
خوب واسه من فعلا این شکلیه دگه
خوب فعلا که چشمت نیفتاده که حالا تا بعدا ببینیم خدا چی بخواد
اینم من در این وسط
خوبی خواهرزاده

فرزانه چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 10:42

آخخخخخخخ گفتی منم همیشه اینجوریم.... وقتی میبینم هنوز وقت هست با کلی ذوق خودمو پرت میکنم رو تختم


البته من رو تخت هستم فقط کافیه به خوابم ادامه بدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد