بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

سقوط (نقاشی ها)

 من دقیقا اینجوریم.. 

یعنی زیاد خواب سقوط از ارتفاع رو میبینم یهو با یه تکون 

بیدار میشم همینجوری مثل این ... 

پیشاپیش بگم از گذاشتن نظراتی مثل اینکه شام کم بخور خودداری نمایید 

یاشکر (من اصلا شام نمیخورم

میدونم الان تمام نظراتم میشه شام کم بخور ..

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 16:58


بعدش میگیم آخیییییییییشششششششش


آره دقیقا ولی تکونه خیلی بده

گلی چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:22 http://onlypictures.blogsky.com

خوب واسه اینه که شام نمی خوری دیگه اونوقت تو خواب نمی تونی تعادل خودت رو حفظ کنی و میفتی
آخه مامانیم چه قدر بهت بگه ماهی برای حفظ تعادل خوبه...


خوشم میاد از همه چی برای هم استفاده میکنی خیلی خوب بود
اصلا نظرات نباشه جاشون خیلی خالیه نمکت به مامان بزرگت رفته دیگه
ای بابا دیگه بی مزه شدی برو برو خواهرزاده ی بیمزه
میگم این وسط یه مشکلی هست نگو....

سارا... چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 22:16

این یا ابلفضلش اخرشه از خنده مردم


چه خوب پس دست طراحاش درد نکنه دوست جون مارو خندوند
خدایی نقاشیاش بانمکن

مهسا... پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 08:24

منم همش خواب سقوط میبینم؛ خیلی حال میده که!!
//ولی من شام می خورم میتونید به من بگید شام کم بخور!!!

آره فکر کنم تو خیلیا مشترکه یعنی خیلیا این خوابو میبینن
نه تو شام زیاد بخور واست خوبه یه نیم پرده ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد