بیا تو , دم در بده
بیا تو , دم در بده

بیا تو , دم در بده

امتحان (نقاشی ها)

بیا یعنی کافیه نتونی یه سوالو تو امتحان حل کنی.... 

کل سوالای بعدی در مورد جزئیات همون سواله... 

اونوقت میگن.... هیچی ولش کن... 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 17:11


گلی چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:19 http://www.vooroojak.blogsky.com

الآن قیافه ی خودم رو دارم تجسم می کنم سر امتحان مدار
خدا خودش به خیر بگذرونه
.
.
.
.
.
.
خاله ممنونم که به خاطر خواهر زاده ی خوبت از این نقاشی ها گذاشتی
با تشکر از مامانی خوبم به خاطر سناریو نویسی های آموزنده و پر از هیجانش
و با عرض معذرت به خاطر این که
.
.
.
راستی خاله گوش شیطون کر فکر کنم دیگه از دست راحت شدیم...من که دو روزیه ندیدمش
.
.
.
با تشکر از خوبم که کلاس امروزو کنسلاند

قیافه منم تجسم کن بذار خودم بگم
اولش که سوالارو میذاره
با کمی نگاه
کمی جلوتر برای حل
و در آخر که میفهمم نمیتونم بحلم
ثانیه ای بعد از امتحان
و دقیقه ای بعدتر همون ... که بودم
خواهش میکنم دیگه ماییم و این یه خواهرزاده دیگه
منم از مهسا ممـــــــــــــــــــــنوووووووووووووووونم
دیدار تازه شد دیگه

منم از ممنونم هویجوری.... به به
البته تلاشای مستمر من از نوع اینکه فکر کردم آخی امروز کلاس داره هم بی تاثیر نبوده

شوهرجان پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 09:50 http://pws.blogsky.com

به این میگن بد بیاری....
آدمو جز جیگر میده...
واه واه...خدا بدور...
نمیدونم چی فک میکنن این طراحا...
ایــــشششش... اینقدر ازشون بدم میاد که

شوهرجان پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 10:03 http://pws.blogsky.com

سلام
گلنوش خانم نظرتون راجع به پست زیر چیه؟

http://bikarii.blogfa.com/

224 تا کامنت داره!

سلام
دقیقا راجع به کجاش نظرم چیه؟؟؟؟
راجع به متنش یا اینکه ۲۲۴ تا کامنت داره...
کلا نظر خاصی ندارم درخواست کمک کرده ولی زیاد نمیشه به این فضای مجازی اعتماد کرد (امروزم کنفرانسشو دادم جوگیرم الان)
ولی اینکه اینهمه کامنت داره برید از اونایی که کامنت دادن بپرسید وقت نکردم کامنتاشم بخونم....

مهسا... جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 11:05

چرا انقدر از من تشکر کردین؟؟؟؟

حالا بده اینهمه تحویلت میگیریم
بسکه قابل تشکری دیگه برو خوش باش از من یکی تعریف کنه تا یه هفته ذوق مرگم البته گرچه تو دیگه اینقدر شیرین میشی عادت داری

مهسا جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 13:01 http://deleasemooni.blogsky.com

وااااااااااااااااااای
واقعا چه حس و حال بدیه اون لحظه

مهسا... جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 14:17

من خنگم که نمیفهمم چرا ازم تعریف میکنین
راستشو بگو!! من دارم میمیرم که بهم توجه میکنین؟


نه داره میمیره گفتیم کم کم آرومت کنیم
حالا ببینا ازش تعریف نکنیم حسودیش میشه تعریف کنیم متعجب میشه
یادته زهرا تو وبلاگش گفت می خوایم واست یه وبلاگ بزنیم هی ازت تعریف کنیم دیگه پایه شو اینجا ریختیم

هلیا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 18:58

چچچچچچچچچچچچچچچههههههههههههههه بببببییییییی مممممممممززززززززززززززههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد